Daar zeg je me wat! Bij mijn ouders gunt ze zich vaak de rust niet, want alles is zo leuk daar. Veel mensen, veel prikkels, grote tuin met vijver etc.Toen ze nog wat jonger was deed ik haar verplicht in de bench, en dan piepte ze wel, maar dan ging ip even op een krukje voor de bench zitten en was het ook zo over. Dan ging ze slapen. Ik heb toen ook expres alles dubbel gekocht, zodat ze bij mijn ouders dezelfde bench heeft als thuis.
Nu net ook weer, ik heb 3 kwartier gelopen, gespeeld ondertussen en apporteren geoefend. We komen thuis, ze krijgt d'r vlees, en ze heeft het nog niet op of ze staat alweer bij de deur te piepen...
En aangezien ze om half 7 al wakker was, en vanmiddag mee is geweest naar de moestuin, is ze geloof ik al de hele dag wakker. Dus ze is nu met een lekker kluifje in de bench, kijken wat er gebeurt! 

. Ze is grotendeels wit, met gekleurde oortjes en hier en daar een stipje. Ze ligt nu heeeeerlijk te slapen, ben benieuwd wat er gebeurt rond een uur of tien.
) en op de katten jagen.
). 
Nu heb ik er al twee, van de week een hoektandje en nu iets dat op een kiesje lijkt (hoewel dat te vroeg is)
We hoeven niet vroeg naar bed (ik ben een nachtuil) want madame ligt te tukken!