Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

8nnemiek schreef:Iris92 schreef:Wij vinden kliko wel grappig!
Nee ga hem niet dezelfde naam als mijn man geven haha!
Levert wel grappige momenten op.. Mijn vriend heet Bart, mijn paard ook, dus ik moet altijd even letten op de woordkeuze als ik aan iemand vertel dat ik op Bart ga rijden
geniaal.MelissaYM schreef:Kliko is wel erg lachen ja! Vond Otto ook wel leuk (als het een mannetje is).
Vergeet niet dat konijnen altijd een maatje nodig hebben, net als paarden
ze is prima gelukkig, soms heeft ze zo'n depri moment als we haar er niet uit doen vanwege drukte dus je ziet wel of ze gelukkig zijn 
xniieeenke schreef:MelissaYM schreef:Kliko is wel erg lachen ja! Vond Otto ook wel leuk (als het een mannetje is).
Vergeet niet dat konijnen altijd een maatje nodig hebben, net als paarden
Zijn ze niet altijd nodig hoor, mijn konijn heeft veel speeltjes, word elke dag mee gespeeld en mag elke dag uit haar hok even helemaal feesten (wat 90% van de tijd liggen op de zachte vloer is)ze is prima gelukkig, soms heeft ze zo'n depri moment als we haar er niet uit doen vanwege drukte dus je ziet wel of ze gelukkig zijn
--
Kliko is heel leuk
Anniek22 schreef:Ja hoor gaan we weer.. JE KAN GEEN KONIJN ZIJN hoe leuk en lief het allemaal lijkt. Een konijntje heeft een maatje nodig! ook al speel je er mee en mag ie vaak loslopen, wat doet ie 's nachts? als jij wertk? als je boodschappen doet?
Een konijn moet niet alleen zitten, maar volgens mij weet TS dit wel toch...?
Je bent een mens en spreekt toch eigenlijk een andere taal. hetzelfde als een konijn bij een cavia in de kooi zetten of een muis bij een rat
Anniek22 schreef:ja maar je bent geen konijn heJe bent een mens en spreekt toch eigenlijk een andere taal. hetzelfde als een konijn bij een cavia in de kooi zetten of een muis bij een rat
Mariett schreef:Zo jammer om van dit leuke topic een rel/discussetopic te maken, xniieeenke..
http://www.ikwilknaagdieren.nl/konijn/twee-konijnen
Edit: ik zou heel erg graag de vorderingen en updates van 'Kliko' zien!