zwanger. waakse hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 11:11

dancertje schreef:
Yep kan je de hand schudde hier ook waakzaam maar wel luisteren en ben nu 13,5 week

Wij zijn idd bijna even ver ik ben 13+6.
Volgende week een geslachts echo, hihi.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:16

ja honden hebben daar een extra zintuig voor.

ik heb met speurhonden gewerkt en getraind en verbazingwekkend wat je met een hond allemaal kunt opsporen, herkennen

zo wees mijn herder altijd mijn blauwe plekken feilloos aan door mijn tshirt heen dan bleef ie met zijn neus er op hangen en een beetje heen en weer te gaan, alsof ie het masseerde of zo..

Fehu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:24

De witte herder van mijn broer en schoonzus deed precies eender, beide keren dat ze zwanger was. Toen mijn oudste nichtje eenmaal geboren was waakte hij altijd bij de box en kinderwagen en liet alleen degene erbij die vertrouwd waren. Dat werd dus een beetje lastig met de kraamzuster en het kraambezoek. Mijn broer heeft dit kunnen corrigeren en toen werd dit een stuk minder. Bij de geboorte van mijn 2de nichtje heeft hij het bescherm gedrag ook niet meer zo vertoond.

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:20

Jouw hond zag de jogger echt als een bedreiging. Mijn inmiddels overleden witte herder reageerde ook heftiger wanneer mensen op mij af kwamen rennen (of van achteren). Mijn huidige hond is dan ook alerter. Witte herders zijn super gevoelig.