Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik doe ook een keer politiek correct
Kuggur schreef:Spotgoedkoop.
Weekend/avond/nacht tarief onacceptabel. Had hij maar geen dierenarts moeten worden.
Altijd bereikbaar, vooral op zaterdagavond, als ik mijn mijn hond moet komen die al 4 dagen lang dezelfde symptomen heeft.
Als ik dezelfde hond na twee á drie jaar onnodig lijden eindelijk kom laten inslapen (bij voorkeur zondagochtend) wil ik uitgebreide psychische steun voor mijn emotionele pijn (waagt hij het te laten blijken niet zo blij te zijn met het gekozen tijdstip klaag ik uiteraard bij het hoofd van de praktijk).
Als ik op het internet hebt gevonden wat eraan scheelt en welke behandeling nodig is dan wens ik dat die exact zo wordt uitgevoerd (en goedkoper, ik heb zelf tenslotte de diagnose geleverd en het behandelplan opgesteld).
precies dit ja!

Ze zijn nuchter maar ook begripvol, zullen niet zomaar behandelen om centen te verdienen maar zeggen het ook eerlijk als behandeling volgens hun oordeel geen zin heeft. Ze zijn niet echt goedkoop maar wel goed.
Dus als mijn hond een verkoudheid of eender wat heeft ga dat dan niet afschuiven op het feit dat ze KVV eten.