Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LSnuitje schreef:Leuk om te lezen, al die verschillende rassen!
Pure nieuwsgierigheid; vinden jullie het niet ongezellig als de hond alleen buiten komt? Ik vind het zelf bijvoorbeeld heel fijn om mijn hond een aai te geven als ik langs loop, of om in de avond gezellig met mijn hond naast me een filmpje te kijken.
LSnuitje schreef:Leuk om te lezen, al die verschillende rassen!
Pure nieuwsgierigheid; vinden jullie het niet ongezellig als de hond alleen buiten komt? Ik vind het zelf bijvoorbeeld heel fijn om mijn hond een aai te geven als ik langs loop, of om in de avond gezellig met mijn hond naast me een filmpje te kijken.
Kuggur schreef:Trouwens HC, dat zijn geen honden , dat zijn konijntjes.
Kuggur schreef:Ik zou me in Spanje meer zorgen maken over zomerse hitte als ik een kortsnuitras zou hebben.
Maar goed, het zijn uiteraard geen werkhonden dus ze kunnen in de schaduw blijven suffen.
en ze zien er goed en gelukkig uit.
Kuggur schreef:love_western schreef:Kuggur mijn werkhonden liggen zomers gewoon te suffen hoor. Ze worden pas actief wanneer ze aan het werk mogen. Rest van de tijd zijn het rustige sociale huishonden.
Wil geen drukte in huis.
Je hebt duidelijk niet helemaal begrepen waar ik op doelde.
love_western schreef:Kuggur schreef:
Je hebt duidelijk niet helemaal begrepen waar ik op doelde.
Jij hebt erover dat ze wel kunnen suffen in de schaduw omdat het geeb werkhonden zijn.
Dus waarom zouden werkhonden het niet kunnen? Als ik niet met die van mij aan het werk ben, dan suft ie de hele dag.