Kitten wond na castratie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Kitten wond na castratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 12:49

Volgens mij vond niemand je als 'onnozel' weggezet Billy. Je hebt gewoon geen gelijk en dat is toch niet erg. Je legt er nu zelf wel erg veel nadruk op.

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 15:23

Kunnen jullie aub dit ergens anders doen? Is inderdaad totaal niet gepast.

Net weer terug van DA en mijn gevoel klopte. de bult die volgens haar een spier was is groter geworden en er zit een abces. Ze heeft heel netjes gekeken hoe diep het was en de wond was 2 cm diep gelukkig 1 richting op. Hij krijgt nu nog een antibiotica en is inderdaad gespoeld.

Koorts is over. Hij eet wel slecht en heeft diarree niet hele erge maar wel een beetje. Kap is wel op omdat hij echt niet meer stopt met likken Een beetje likken is niet erg volgens DA maar zo erg is het wel.

Thanks voor alle tips ! Ben heel blij met mijn da

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 15:44

sterkte met je lieve kitten TS... rottig he, als je niets kunt doen om je kleintje te helpen!
goed dat je naar de dierenarts gegaan bent!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 17:38

Laten we hier niet gaan vallen over een verkeerde woordkeuze. Iedereen spreekt hier vanuit eigen ervaring en elke ervaring is anders. Wellicht is het verstandig om aan te geven uit welke ervaring je spreekt (of je DA bent of particuliere ervaring met je eigen kat hebt) om misverstanden te voorkomen.

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 18:11

Ja hij is heel zielig. Heel erg sloom en alleen maar slapen. Dus ik hem lekker de kap af en vlees geven en nu is hij weer het mannetje haha! Hij neemt me mooi in de maling.

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 10:20

Update gaat nu heel slecht met mijn vriend hij wil niet eten heeft mega diarree en is constant aan het piepen. DA gebeld en overlegt dat de medicijnen tijd nodig hebben om hun werk te doen. Vanmiddag moet hij dan eten anders wordt het opengesneden

Dakotha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:27

Kun je eventueel iets van dwangvoeding geven? Zoals A/D van Hills kun je met water aanmaken geven en/of verwarmen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:29

Wat vreselijk balen zeg. Heel veel sterkte. Hoop dat ie beter wordt.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 10:48

Medicijnen tijd nodig hebben? Het ging om een antibioticum toch? Of heb ik iets gemist? Deze werkt minstens binnen 2 dagen. Ik zou niet veel langer aan willen kijken en toch heen gaan om te kijken hoe ver het abces nu gaat. En ik ben echt niet iemand die heel snel naar een DA stapt.

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:16

Leffroi schreef:
Medicijnen tijd nodig hebben? Het ging om een antibioticum toch? Of heb ik iets gemist? Deze werkt minstens binnen 2 dagen. Ik zou niet veel langer aan willen kijken en toch heen gaan om te kijken hoe ver het abces nu gaat. En ik ben echt niet iemand die heel snel naar een DA stapt.

Ja dan heb je inderdaad iets gemist hij had namelijk een nieuwe antibiotica gekregen voor de bacterie binnen in die zonder zuurstof leven

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:18

Hihi heb net heel lekker eten voor hem gemaakt en hij at het lekker op! Had uur daarvoor Biotex gedaan

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 11:21

mikky19 schreef:
Leffroi schreef:

Ja dan heb je inderdaad iets gemist hij had namelijk een nieuwe antibiotica gekregen voor de bacterie binnen in die zonder zuurstof leven

Dan heb ik daar inderdaad overheen gelezen. Maar fijn dat hij inmiddels wel weer eet! ;)

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:33

[/quote]

Dan heb ik daar inderdaad overheen gelezen. Maar fijn dat hij inmiddels wel weer eet! ;)[/quote]

Hihi geeft niets hoor heb ik ook zo vaak! Ben blij met alle reacties maak me zo'n zorgen. Hij is ookal mega ziek geworden van zijn enting ( andere DA ) Hij was toen zeg maar gerust bijna dood.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 07:21

hoe is het met de kitten ts?

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 20:56

Ging een stuk beter. Wond ging dicht alleen de bulten ( abces) zijn nu nog niet gesprongen. Morgen een afspraak bij de DA . Ik vind dat hij nu namelijk niet zichzelf is en in een hoekje weg kruipt. Eten gaat redelijk. Geen koorts wel diarree