Gelukkig staan onze 2 paarden elders, is echt geen plaats meer voor. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goof schreef:Grappig, ik herken het echt helemaal niet haha.
Heb 2 katten en een hond, vind het meer dan zat. Je moet ook alles bijhouden, verzorgen, uitlaten etc. Het kost allemaal veel tijd en geld, je moet altijd oppas regelen als je weg wil of op vakantie gaat ofzo.
Neuh, hier niks erbij hoor.
Heb 2 katten en een hond, vind het meer dan zat. Je moet ook alles bijhouden, verzorgen, uitlaten etc. Het kost allemaal veel tijd en geld, je moet altijd oppas regelen als je weg wil of op vakantie gaat ofzo.
naast drie paarden en een fulltime job zou ik niet weten waar 'k de tijd vandaan moet halen om elk nieuw huisdier de gepaste hoeveelheid aandacht te geven.Goof schreef:Grappig, ik herken het echt helemaal niet haha.
.
. DominiqueDG schreef:Wat een enorme aantallen huisdieren hebben jullie!! En voldoende tijd voor de verzorging en ook wel een hygiënisch huis?
maar dat is ook één van de redenen dat wij juist ferm gaan minderen zijn met aantal huisdieren. Als je instelling is bijhouden tot het diertje overlijdt, kan je aan sommige dieren gemakkelijk 30 jaar 'vastzitten'. Dat onderdrukt mijn verzamelwoede wel wat 
anneliesdj schreef:DominiqueDG schreef:Wat een enorme aantallen huisdieren hebben jullie!! En voldoende tijd voor de verzorging en ook wel een hygiënisch huis?
Ik heb op 't moment wel een aardig hygienisch huis maar moet eerlijk zeggen dat dat wel anders is geweest toen ik nog honden opving. Bij periode's had ik er soms 5 of 6 (grote honden) in huis en dan is het gewoon niet meer te doen. Ik ben vrij flexibel wat dat betreft maar op een gegeven moment ging het me gewoon tegenstaan. Dus 6 honden komen er hier ook niet snel weer

Enige wat we toentertijd verkocht hebben zijn de schapen, kippen en het varken.