Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mcsjelle schreef:Een hond bevuilt zijn eigen slaapplek normaal niet. En het is natuurlijk wel de bedoeling dat er gewerkt wordt naar een oplossing. Maar een luier lijkt me hier zeker niet de oplossing.
mymy schreef:Hij is in orde, het is gewoon een erg dominante reu die alles onder zeikt, vooral banken etc...
Hij is heel slim dus doet het vooral als je niet kijkt, hij doet het ook gewoon na het uitlaten, puur een paar druppeltjes voor de geur, ook hij is niet heel vies van plas en likt dit ook gerust op. Het
Volgens mij heeft de vorige baas hem gewoon zijn gang laten gaan vandaar dat het nu haast onmogelijk is om het af te leren, hij is ook al wat ouder.
Hij zit nu dus vooral in de bench na het uitlaten dus koop dat liever zon bandje zodat ie toch lekker ff binnen kan loslopen zonder alles onder te markeren
. Maar gezien het feit dat hij in het begin bij elke nieuwe hond de kill in zijn ogen kreeg mag ik niet mopperen
. Leeftijd wil dus niks zeggen over het afleren van slechte gewoontes
Amandavd schreef:Weer zo'n baasje die er blijkbaar geen tijd en geld willen insteken.
Diablo schreef:Amandavd schreef:Nee dat vind ik niet. Je hond een pamper aan doen is geem oplossing.
Ze heeft toch gezegd dat ze eraan werken. In de tussentijd iets doen zodat je huis niet onder geplast wordt vind ik helemaal niet zo gek.
Amandavd schreef:Diablo schreef:Tja, dat is dan jouw gebrek. Je neemt iets zomaar aan, je weet helemaal niet wat TS verder doet. Bovendien heeft ze gelijk; haar vraag ging niet over hoe ze het plassen op kon lossen.
Alsof je geen andere tips mag geven dan alleen een antwoord op de vraag.
Diablo schreef:Amandavd schreef:Alsof je geen andere tips mag geven dan alleen een antwoord op de vraag.
Natuurlijk mag dat. Maar jij trekt conclusies waarvan je helemaal niet weet of het zo is. En TS is natuurlijk vrij om te doen wat ze wil met adviezen. Als ze dan niet reageert zoals jij graag wil, is ze weer zo'n baas die geen tijd en geld in de hond wil steken.
mymy schreef:Geur achterlaten. Daar zijn wij al mee bezig maar het is een oudere hond die wij niet zelf hebben opgevoed. ( nog niet lang bij ons)
Dus vandaar mijn vraag.
Amandavd schreef:Ik betwijfel of er aan gewerkt wordt. TS reageert nogal kortaf, met dat was mijn vraag niet, ze had ook kunnen zeggen, we zijn al bezig met een GT etc. ik betwijfel namelijk of die luiers aanraden. In mijn ogen komt het over alsof TS een goedkope en snelle oplossing zoekt i.p.v. een oplossing die op lange termijn werkt.