Maar lijkt mij zo op het eerste gezicht gewoon een poezel die ergens in gerotzooid heeft waar die niet tegen kan, en dat vanzelf wel weg zal trekken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hetty007 schreef:Lijkt wel het zelfde wat mijn kat heeft, alleen heeft ze het onder de kin. Het is een binnen kat en volgens de dierenarts een allergie, tot op heden weet ik nog steeds niet waarvoor, de plek komt en gaat. En ze heeft er geen last van.
Liselot schreef:Nee het is geen bloed, het is echt viezigheid, maar wil haar nu niet pesten en het schoonmaken.
Door de viezigheid heen zie ik een rode en geirriteerde huid, net zoals haar wang (bij het witte haar onder haar oog)

Liselot schreef:Misschien is deze foto duidelijker? Ze lag tijdens het maken van deze gewoon te spinnen
[ [url=m/TEz938.jpg]Afbeelding[/url] ]
al ken ik mijn pappenheimers en ze had me er echt niet aan laten zitten als het echt pijn deed zonnebloem18 schreef:Hetty en fema, wat jullie omschrijven zie je vaak als je plastic etensbakjes gebruikt, je kan dan beter kiezen voor keramiek.
Alleen ik moet de voerbakken hoog plaatsen, anders eten de honden de brokken op. En madam mag graag haar voerbak omgooien als hij bijna leeg is. De laatste brokjes zijn haar te min.
ben bang dat ik geen andere keuze heb
hetty007 schreef:zonnebloem18 schreef:Hetty en fema, wat jullie omschrijven zie je vaak als je plastic etensbakjes gebruikt, je kan dan beter kiezen voor keramiek.
Bedankt voor de tipAlleen ik moet de voerbakken hoog plaatsen, anders eten de honden de brokken op. En madam mag graag haar voerbak omgooien als hij bijna leeg is. De laatste brokjes zijn haar te min.
ben bang dat ik geen andere keuze heb