Hoe dikke seniorkat actief maken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:16

sallandval schreef:
Kun je hem niet elke dag een straat verderop neerzetten zodat hij zelf naar huis moet lopen? Soort kattendropping.

:') Die bange poeperd, zie mijn moeder al elke dag gaan, eerst de vellen van dr armen gekrabd omdat ze hem meeneemt _O-

Thanks voor alle tips. Zie trouwens dat voerbakken met chip ook op chipje aan halsband kunnen (duh :7 ). Is wel een erg duur grapje, de ene die ik tegenkwam was al 100,- :=

Ik denk dat het idd even afwachten is in eerste instantie hoe hij het doet met het voerdoolhof.

Letizia

Re: Hoe dikke seniorkat actief maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 19:26

Ik vind de dropping wel een goed plan, zetten we hem uit aan de andere kant van het park, is het gelijk een survival :))

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:27

Bij mijn ouders thuis ook een kat die iets aan de dikke kant is. Hij woog een maandje geleden bij de dierenarts 5,5 kilo, maar zou er 4,5 moeten wegen. Hij is alleen ook zo lui als wat. Hij staat soms zelfs te miauwen om te vragen of we even de poort open willen doen, in plaats van dat hij zelf moet klimmen :')
Hij komt wel buiten, maar veel verder dan onze eigen tuin en die van de buren komt hij niet. Zijn grote hobby is slapen. Ik probeer wel regelmatig met hem te spelen, maar na een paar minuten vind hij het wel welletjes en zit hij je aan te kijken waarom je niet lekker zélf achter die speelgoedmuis aan gaat...
Enige oplossing hier is inderdaad wat minder brokken in zijn bak, want hem extra in beweging krijgen heb ik ondertussen maar opgegeven :+