American Indian dog.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 19:10

_O- _O-

keona

Re: American Indian dog.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:27

Je moet ze importeren uit amerika.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 21:39

keona schreef:
Je moet ze importeren uit amerika.

Klopt! De ouders komen daar ook vandaan :)

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 21:42

Er zit ook een kennel in Duitsland :) Die weer samen werkt met de Amerikaanse :) Dat zijn ook gewoon de echte indian dogs maar die zijn weer wolf gericht :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:45

Ja geloof dat er 2 types zijn inderdaad.is jou pup een reu of teef.weet dat je ze ook normaal moet laten helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:46

Wat leuk! Ik heb er wel eerder van gehoord (stond een keer een artikel over in een Paints & Quarters magazine), ze spraken me toen ook al erg aan. Kon er alleen vrij weinig over vinden qua fokkers, alleen dat er vaak honden als Indian Dog verkocht worden terwijl ze het niet zijn. Misschien dat er later bij mij ook een Indian Dog komt :j

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 22:13

Keona, sterker er zijn volgens mij 4 soorten indian dogs. Mijn hondje is een Reu, maar aangezien mijn hondje niet geregistreerd is, omdat hij dus niet bij de toegewezen kennels is geboren mag ik zelf weten wat ik ermee doe. Maar zijn balletjes gaan er wel af hoor, ga er toch niet mee fokken :)
Normaal gesproken zou ik dan ook niet zo'n hondje nemen als die niet geregistreerd is terwijl die verkocht is als dat ras, want je weet maar nooit wat er in zit. :-) Maar aangezien het familie is van mijn stiefmoeder, en ik die ook al jaaaren ken, weet ik gewoon dat het betrouwbaar is :)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 02:15

Wrong information ! Sorry !
Mooie pup... ben benieuwd hoe die uitgroeit...

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 03:04

Gaaf ras zeg! En wat een druppien die van jou, haha ben benieuwd hoe hij uitgroeit!

Even gegoogled en zie veel verschillende uiterlijkheden. Ook op de facebook van de American Indian Dog in Europa die geregistreerd zijn. Vind het persoonlijk wel mooi als ze een klein beetje langer haar hebben, als ik dat zo zie :D

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 18:30

Thesserd schreef:
Gaaf ras zeg! En wat een druppien die van jou, haha ben benieuwd hoe hij uitgroeit!

Even gegoogled en zie veel verschillende uiterlijkheden. Ook op de facebook van de American Indian Dog in Europa die geregistreerd zijn. Vind het persoonlijk wel mooi als ze een klein beetje langer haar hebben, als ik dat zo zie :D

Jaaa vind dat ook wel mooi :) Maar als ik aan al die onderhoud denkt, en al die haren overal :o Vind dan korthaar wel handiger :D

barrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 15:06

Ik heb ook indian dogs :) Dit is mijn meisje Shy :) ik heb net een topic geopend over Horse en Dog trail. Er zijn meerdere indian dogs die dit doen :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding