Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:De meest gehoorde uitspraak met mijn grijze is "Is dat een soort Poedel?" Of " Is dat een echte?". De meeste verwachtten gewoon niet dat het een Poedel is, terwijl we ze toch redelijk poedelachtig knippen
, een labradoodle?
)arabella2000 schreef:Oh een poedelnestje
zelf heb ik een harlekijn dwergpoedel, maar koningspoedels vind ik ook een hele mooie maat (past alleen niet zo goed in mijn flat)
die 2e pup (bridge? ) vind ik echt gaaf.
har166 schreef:Wat leuk zeg! Mijn ouders wilden graag een koningspoedel en we zijn toen bij fokkers gaan kijken. Die fokten alleen zwarte maar die waren echt enorm. Iedere hond had daar ook een eigen bank ik de kamer, echt briljant. We wilden toen wachten met een pup tot na de verhuizing die zomer en toen kwam er ineens via de dierenarts een stabij pup op ons pad en toen hebben we die genomen maar mijn vader heeft nog steeds spijt dat we toen geen poedel hebben genomen haha.
Ik hou juist van bijzondere kleuren, daarom kies ik vaak kruisingen en ik wist helemaal niet dat er bij poedels ook andere kleuren waren. Jammer dat die niet goedgekeurd worden. Weet jij waar die andere kleuren oorspronkelijk vandaan komen?

Amandavd schreef:Azmay schreef:
Tot nu toe alle pups nog voor 4 weken kwijt geweest geloof ik. Zijn ook gewoon super leuke honden
Ik wist helemaal niet dat ze zo in trek waren! Hoeveel pups verwachten jullie?
Azmay schreef:Amandavd schreef:Ah oke! Misschien waren ze op de echo geteld. Ben benieuwd!
Wij doen geen foto/ echo. Geeft geen zekerheid en is alleen leuk voor de nieuwsgierigheid naar het ongevere aantal. Als we twijfelen of er nog iets zit na de bevalling gaan we wel een foto laten maken natuurlijk.
wij hebben een dierenarts die super is met de echo en die er zelden langs zit met tellen. Maar tellen op echo biedt idd geen zekerheid, foto daarintegen wel, maar snap dat je dat niet. Amandavd schreef:Azmay schreef:
Wij doen geen foto/ echo. Geeft geen zekerheid en is alleen leuk voor de nieuwsgierigheid naar het ongevere aantal. Als we twijfelen of er nog iets zit na de bevalling gaan we wel een foto laten maken natuurlijk.
De echo bevestigt wel zwangerschapwij hebben een dierenarts die super is met de echo en die er zelden langs zit met tellen. Maar tellen op echo biedt idd geen zekerheid, foto daarintegen wel, maar snap dat je dat niet.
anneliesdj schreef:O wat leuk dit, die laatste pup uit het vorige nest is gaaaf!
(ik wil ook een poedel, lijken me plezierige honden en geen haar, yes)
Heb je voor alle pups al een baasje?
Ik volg ook!