Mjetterd schreef:Solleke_Noah schreef:Pffffft wat een rotnieuws![]()
Onze koningspoedel heeft een vergelijkbare diagnose gehad, uitgezaaide kanker in zijn lever. We hebben meteen een afspraak voor inslapen gemaakt en hij is de dag voor de afspraak uit zichzelf al in zijn mandje overledenhet kan ineens zo snel gaan bij kanker.
Veel sterkte, het is een prachtige hond.
Pfff, heftig hoor. Het kan inderdaad heel erg snel gaan, ze is nog zo levendig en vrolijk. Dat maakt de beslissing ook nog veel moeilijker.
Een hond blijft altijd vrolijk, dat is een van de leukste eigenschappen van honden, maar tegelijk ook een van de lastigste wanneer je voor zo'n beslissing staat... Ik probeer even nuchter ernaar te kijken, maar ik weet dat het veel moeilijker is als je zelf de beslissing moet nemen. Ik zou persoonlijk niet meer voor een operatie gaan, dat is alleen maar voor jezelf eigenlijk. De hond heeft er vooral stress van, en als ze de operatie al overleeft zal haar kwaliteit van leven er waarschijnlijk niet op vooruit gaan.
Hoe gedraagt je hond zich nu in huis? Met wandelen voelde ze zich duidelijk niet goed, maar als ze zich nu nog redelijk normaal gedraagt in huis kan je jezelf misschien nog wat dagen gunnen om afscheid te nemen. Ik wens je heel veel sterkte TS!
het kan ineens zo snel gaan bij kanker.
Hoe oud is je hond, ivm eventuele kijkoperatie. Ik zou de hond in ieder geval pijnstillers geven de dagen dat je er over aan het nadenken bent wat je wilt doen.
. Heb geen advies voor je, ik zou ook niet weten wat te doen als het onze Hond betrof. Wil je iniedergeval heel veel sterkte wensen welke beslissing je ook gaat nemen.