Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vrouwke schreef:Vissen met schildpadden gaat wel, alleen als de vissen ziek of zo zijn dan eten de schildpadden ze op.
Bij mij in de vijver had ik 6 vissen zitten, zitten er nu 40 in terwijl de schildpadden erbij zitten.
marije1109 schreef:Ik zie op de foto's alleen maar kleine schildpadden maar Let wel op. Binnen no time zijn ze 10/20cm plus en past het niet meer in een aquarium. Heb zelf uiteindelijk veel geld betaald om een goede plek in een speciale opvang te vinden....
Zelf besloten nooit meer schildpadden te houden ondanks dat ik er nog steeds gek op ben!
Vraag me wel af of ze in de vijver de winter overleven?
marije1109 schreef:Ik zie op de foto's alleen maar kleine schildpadden maar Let wel op. Binnen no time zijn ze 10/20cm plus en past het niet meer in een aquarium. Heb zelf uiteindelijk veel geld betaald om een goede plek in een speciale opvang te vinden....
Zelf besloten nooit meer schildpadden te houden ondanks dat ik er nog steeds gek op ben!
Vraag me wel af of ze in de vijver de winter overleven?
Groeit nog wel iets, maar heb, toen ik hem ging halen, zijn ouders gezien en die zijn ook niet groter dan 10 cm en 12 cm.SophieFT schreef:Het filter was nieuw dus helemaal schoon! Ik denk idd dat de bruinigheid van de boomschors komt. Ik betwijfel ook of de pomp goed genoeg is, ben bang van niet aangezien die echt is bedoeld voor vissen... Iemand tips voor een beter filter?