Duidelijk dat er iets niet lekker zit in het lichaam.

Hij spinde zelfs terwijl ik hem niet aan keek, dus hij heeft denk ik wel duidelijk ergens 'last' van...
Of dat ie pijn heeft.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! lieveli schreef:Als een kat zich terugtrekt en alleen wil zijn is hij ook misschien op zoek naar een sterfplek. Tijger van mij zat onder de kanker, chemo zou alleen maar uitstel van executie zijn. De avond voor hij werd ingeslapen wilde hij steeds naar buiten en hij lag ook het liefst onder de bank. Hij was er allang klaar mee maar ik vond het knap moeilijk allemaal.
Als ik eerlijk ben, denk ik dat je hem het beste kunt laten gaan. In ieder geval voor hij echt pijn heeft. Wat ik van mijn dierenarts begreep is dat chemo's nooit de kanker volledig laten verdwijnen en dat het altijd binnen een jaar terug komt.
Maar jij kent je kat het beste, als jij denkt dat hij nu nog happy is (of wordt, hij zal ook wel even van slag zijn na de dierenarts) dan moet je doen wat je hart je ingeeft.
Jolliegirl schreef:Ah jeetje.. Ik denk dat dit dier erg pijn heeft..
Bekijk zn gedrag en oordeel eerlijk.
Het is logisch dat je hem nog niet kwijtwilt, maar hoe hij nu gaat, dat kan eigenlijk niet goed zijn...
Ook ik denk dat het wellicht beter is om hem te laten gaan....
Heel veel sterkte!
En wauw.. Wat een prachtig dier!!!
Siggislief schreef:Ze hadden het over een Chemokuur maar dat is ook meteen niet 1 maar 10 ribben uit je lijf.
Maar we willen eerst weten wat ie heeft wat het precies is.
Dank je wel![]()
Het is een echte Britse Korthaar (Sheba kat)
rocymax schreef:Ik ben benieuwd hoe het intussen gaat TS??