Regelmatig gebruik ik bij het afstoffen dettol.
Ik heb heb geen last van vliegen, vlooien etc. Zelfs spinnen zie ik nauwelijks in mijn huis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
corine1981 schreef:Cemlys schreef:Alle dieren goed behandelen. Scalibor is toch alleen teken? Comfort is wel goed. Bus indoorx gaan sprayen. Ook in je stofzuigerzak. Meerdere keren per dag goed stofzuigen. Vloerkleden. Bank. Naden, ,kieren,... ga maar van een paar maand uit voor alles 100% weg is
Jup, scalibor is tegen teken en zandvliegjes. Maar mijn punt met die band is dus dat hij helemaal niet kind vriendelijk schijnt te zijn.
En ze een week de deur uit doen is niet echt een optie.
We hadden alles dus al preventief behandeld maar ze lopen gewoon over de ingespoten stukken heen lijkt wel
Afijn, we blijven doorgaan.
Cemlys schreef:met de spray dood je de eitjes, larves en volwassen vlooien, maar de poppen komen gewoon uit omdat die erg moeilijk weg te krijgen zijn, dus wat je ziet zijn poppen die net uitgekomen zijn denk ik. dat van de scalibor valt wel een beetje mee, zolang de kinderen er niet teveel aanzitten.

corine1981 schreef:Mwagh, boven lijkt het rustig en we hebben nog meer dingen om te proberen, de vlooien lijken redelijk dronken, dus allicht dat het spul wel werkt en het weer nieuwe vlooien zijn ...
Het tapijt wordt morgen wel opgehaald en dan mijn man zijn schuur ontsmetten
Cinnepin schreef:Ik zou toch nadenken over om een bedrijf in te schakelen. Die reinigen echt grondig.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar waar ik vroeger woonde en dan een paar huizen verderop hadden dat wel gedaan.
Freggle_Edge schreef:Als je niet wilt dat je kids gif binnen krijgen, dan moet je iig geen stukken vlooienband in je stofzuiger doen. Want doe blaast het gif je hele huis door. Is een stuk schadelijker dan de gemiddelde spuitbus.