Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wanneer hij zo slecht vers blijft eten geef ik de rest van de rollen aan de hond en mag meneer lekker zijn onbeperkte vleesbrok (minstens 80% beest en graanvrij) gaan eten met zijn gezonde natvoer.
Lestria schreef:Als de kosten niet verschillen tussen dieetvoer en vers vlees, en het verse vlees wordt door de een niet goed gegeten. Waarom voer je dan niet beiden het dieetvoer? Mist de kitten dan iets? Ik neem aan dat het dieetvoer wel volledig is?
Heb veel aan je posts.
En niet alleen op een nuchtere maag, ook op andere tijdstippen.
Selka schreef:Oh herkenbaar!
Mijn hond eet al het verse vlees wat je maar voert en de kitten? Die neemt 1 hap of helemaal niks en is weer weg... Is sinds zijn geboorte opgegroeid met vers vlees maar volgens de fokker at hij het toen ook al slecht/niet. Ik heb inmiddels al 4 merken geprobeerd en weet ik veel hoeveel smaken maar meneer eet geen vers![]()
Overigens vond mijn dierenarts vers vlees bij een kitten niet verstandig wegens de bacterieën.. Nu laat ik het dus ook maar even voor hem staan.
Alle goede merken van Zooplus, Cheshire, Cosma Nature etc. eet hij als een malle idioot zo lang het vis isWanneer hij zo slecht vers blijft eten geef ik de rest van de rollen aan de hond en mag meneer lekker zijn onbeperkte vleesbrok (minstens 80% beest en graanvrij) gaan eten met zijn gezonde natvoer.
Voor mij zou het een hele opluchting zijn. Ik ga echt serieus over mijn nek van de geur. Heerlijk om als vegetariër in dooie rauwe beesten te roeren op een nuchtere maag
Soms vraag ik mij af wat dierenartsen voor logica hanteren... waarschijnlijk boe verhaaltjes van brokkenfabrikanten 
Jamiie schreef:Amanda schreef:Deze bijvoorbeeld: http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... tten_animo
Wauw, die eerste link!(

Kinke schreef:ja, precies, wil ook niet blijven zitten met een zak voer wat mevrouw niet blieftWat is het percentage vlees in die Taste of wild Gaia?