jiperdepip schreef:Ik zou ook stoppen met die kittenmelk die je nu geeft ( als je dat wil geven haal het bij de DA), je kunt de brokjes proberen te weken en dan lauw aan te bieden . ik zou niet te veel veranderen van voer dit maagje is nog zo zwak ............
Ik had vanacht idd brokjes geweekt in water staan. Weet niet of ze daar ook echt van gegeten had. Ze heeft vandaag enkel gedronken, ze heeft totaal geen eetlust. Geen brokjes of natvvoer aangeraakt.
Mijn poes zou giardia vrij moeten zijn, test (uitgebreide en dure!) was negatief. Ze heeft wel last nog van diaree maar ik zorg er voor dat zij niet de bak van de kitten gebruikt en dat de kitten niet in de buurt van haar bak komt. Ben de hele tijd thuis geweest
Ze is in mijn ogen veel te sloom. Gisterenavond bij aankomst was ze wel redelijk actief en vrolijk, alleen Ginger vond het te leuk allemaal en was nogal lomp de hele tijd. Ze is zo nu en dan wel wakker en loopt dan wat rond, misschien een slokje water, maar thats it. Niet zoals een kitten zich zou moeten gedragen. Ze zou hier blijven tot ze op een mooi gezond gewicht zou zitten, rond een week of 9. Dan zou ze naar een kennis gaan die een dorp verder woont. Die komt morgen in elk geval kijken en houd ik ook op de hoogte van de situatie.

Ik baal ontzettend!
en nee, niet alleen vanwege dit :p