Daarna besloten om zelf een hok te ontwerpen die helemaal naar mijn zin was. Kostte een hoop geld maar knaagproef en helemaal regen- en winddicht. Kan ik tenminste jaaaaaren vooruit
Mijn nachthok staat op poten maar is aan de onderkant, op een opening na, helemaal dicht. Er gaat een trappetje naar boven waardoor ze in het nachthok komen. Deze is helemaal dicht en heeft twee raampjes voor het licht. Mijn hok is 120 cm bij 80 cm voor 5 konijnen. Ze zitten hier gerust met z'n allen in.
Ik heb nog nooit foto's geplaatst anders had ik wel kunnen laten zien wat ik heb.
Verder qua namen kan ik je niet helpen. Mijn konijnen heten: Suus, Pip, Pleun, Pien en Puck. De konijnen bij mijn moeder heten: ook Pip (we vonden dezelfde naam leuk en toevallig alle twee tegelijk een nieuw konijn erbij), Aaf en Jet.

Ging er in als boter, ben benieuwd hoe lang dat duurt, durfde het niet aan met krammetjes. Verder heb ik een paar kruiwagens zwart zand tegen het hok aangegooid en komt er nog een klein beetje bij, omdat ik toch minder had dan ik dacht, haha.

Gemaakt door mijn broer. Een geweldig ding alleen maak je dat zelf niet zo snel na vrees ik