Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Franciee schreef:Hallo! Hier ook een Berner fanHelaas hebben wij op 20 april de allerliefste Berner ter wereld in moeten laten slapen... Veel te jong dat ook nog, ze moest nog 6 worden... Ze was geopereerd aan dr kruisband en toen werd er raar weefsel gevonden. Dit is opgestuurd maar volgens 3 (!!) pathologen was het niks ergs. Wel dus... voor geinteresseerde wil ik het hele verhaal wel vertellen
Ze was de koningin in ons hun en kon me altijd op vrolijkenIk denk met enorm veel geluk terug aan haar! Ik zal morgen even kijken of ik wat leuke foto's kan posten van Noa, want niks was haar te gek
Wat die hond allemaal heeft gepikt van ons
Ik zou, ondanks dat ik het ras echt super vind, geen Berner meer willen. Veel te veel gezondheidsproblemen helaas...
Veel sterkte met Daisy!
Yom schreef:Ja we zijn nog geweest en het was leuk georganiseerd. Onze hond heeft nog even meegedaan aan het behendigheidscircuit en dat vond ie super leuk. Even een keer voordoen en dan hop er achteraan.
Nog wat lekkers gekocht voor hem en voer bij die ene stand die er stond. Hond mocht wel iets aankomen namelijk
Onderweg naar huis nog een ijsje gekocht voor hem want het was wel erg warm