RedPassion schreef:Dat is een tamme rat en het diertje ziet er slecht uit. Ik stuur je een PB, ik heb een rattenopvang en hij/zij kan hier wel naartoe.
wat goed, ik ben zeer benieuwd naar de verdere evolutie Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daarmee bedoel ik een dier die van oorsprong dus door mensen gefokt en gehouden is en gedumpt is.RedPassion schreef:Bij ratten ken ik alleen wild, halfwild en kwartwild in de kleur agouti (wildkleur dus). Latere generaties hebben misschien weer andere kleurtjes, maar je kunt behoorlijk safe stellen dat een rat die buiten gevonden wordt en geen agouti is een tamme rat is.Daarmee bedoel ik een dier die van oorsprong dus door mensen gefokt en gehouden is en gedumpt is.
Gedrag zegt niks, genoeg tamme dumpertjes die (logischerwijs) helemaal over de zeik zijn en van zich af bijten. Als dit diertje ook nog eens ziek is zal dat gedrag alleen maar versterkt zijn.
sylva schreef:Moet je even opnieuw mijn eerste zinnen lezen. Alsjeblieft zeg, alle dierenambulances zwart praten. Lezen is ook een kunst. Enne, was het maar 1 slechte ervaring. Nogmaals; in Groningen. Maak het maar 20 over de jaren.
dees_daan schreef:sylva schreef:Moet je even opnieuw mijn eerste zinnen lezen. Alsjeblieft zeg, alle dierenambulances zwart praten. Lezen is ook een kunst. Enne, was het maar 1 slechte ervaring. Nogmaals; in Groningen. Maak het maar 20 over de jaren.
Lees zelf je laatste zinnen even door..
En het is 1 Dierenambulance waar je deze ervaringen mee hebt, heel jammer maar dan kan je niet zeggen dat TS beter niet had kunnen bellen, dat slaat nergens op.
Er zijn helaas weinig rattenopvangen in Nederland, maar voor vervoer is altijd wel iets te regelen. Voor spoedgevallen zijn we ook 24/7 bereikbaar.