Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal vanmiddag of morgen even foto's maken met mijn camera 

Ik ga vandaag het geel van de balken verven en morgen het blauw daarvan en misschien ook wat blauw van de hindernissen

Ik denk er inderdaad ook overna om een tunnel te kopen. Helaas is een tunnel van Ikea te klein voor mijn hond... Waar heb jij jouw tunnel gekocht? Ik wou inderdaad eerst ook iets inklapbaars maken maar dat heb ik uiteindelijk toch niet gedaan. Deze zijn ook erg groot maar opzich wel te vervoeren 
Eigenlijk heb ik er vooral voor gezorgd dat er zo veel mogelijk hout de grond raakt, als je snapt wat ik bedoel
Daar wordt hij erg stevig van! Dat heb ik dus gedaan doormiddel van een plank tegen de paal en tegen die plank ook nog een lat. Voor de rest ligt en nog en lat naar achteren zodat er een soort T ontstaat. En dan heb ik puur voor de stevigheid nog een schuine balk erop gezet, hierdoor wordt de staander echt stevig! Ik hoop dat je het zo een beetje snapt
?!
Seni schreef:Wat leuk dat je zelf hindernissen gaat maken!
Mijn set bestaat nu uit 12 paaltjes van pvc, 4 hindernissen van pvc en een tunnel (deze gewoon gekocht). En een tas van Favoriet waar de palen en hindenissen in passen. Ideaal dus.
Bij mij zijn ze nog saai grijs, moet ze nog een kleurtje geven. Eens zien of ik een foto heb. Met 2 dagen stonden zowel de paaltjes als de hindernissen in elkaar.
Zeker niet op tegels laten springen dit is erg slecht voor de spieren en gewrichten omdat de stenen niet meeveren.
De hoogte voor een large hond (boven de 43cm) is tussen de 55cm en de 65cm. Mijn hond springt dus standaard op 65cm hoogte.
Edit: zie nu je update, ziet er netjes uit! Die van mij zijn met pinnen zodat ze in de grond geprikt worden.
Ik had hiervoor mooie houten hindernissen gemaakt die inklapbaar waren maar waren helaas te groot en te zwaar om fatsoenlijk ergens mee naartoe te nemen.
En ik moet zeggen dat ze best goed gelukt zijn

Ik zat te denken bij mij op stal, maar weet natuurlijk niet of dat mag. Iemand tips?

Matten op tegels zou ik niet weten maar ik heb hier geleerd dat je niet op tegels mag trainen
Is je plan om in je hel tuin een speciale mat te leggen?
AnimalFriend schreef:Bedankt allemaal
@KimD, Hahah, buiten zouden er allemaal stofjes in de verf komen, dus dan toch maar binnen. Heb nog maar één keer witte vlekjes in mijn huis gevonden![]()
@Chantalnadia, leuk dat je dit ook wilt doen! Ik ben benieuwd, stuur je wat foto's als je bezig bent?Matten op tegels zou ik niet weten maar ik heb hier geleerd dat je niet op tegels mag trainen
Is je plan om in je hel tuin een speciale mat te leggen?
Wel fijn trouwens dat je er de ruimte voor hebt, ik heb hier van te voren niet echt over nagedacht en ik heb nog niet echt een idee waar ik ze moet laten...
) van 9,95 oid