kitten valt overal af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Re: kitten valt overal af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 13:29

dankjulliewel voor de ervaringen te delen :)

De paal lager maken dn gaa er schroeven uitsteken. (door het midden lopen allemaal schroeven door meerdere delen uit).

Ik houd hem wel goed in het oog. overdag ligt hij veel buiten aan ene lange lijn (met schuiling in de schaduw), dan is hij 's avonds lekker moe en dan klautert hij enkel nog naar slaapplekjes heb ik gisteren gemerkt :)

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:32

Onze 'kitten' is inmiddels 11 maanden en dondert nog steeds overal vanaf. Hij slaapt, draait zich om en plof.
Ontelbaar vaak gevallen, hoog ook, en nergens last van. Als ik au denk rent hij alweer vrolijk rond.
Pas check up bij de DA gehad tijdens castratie en helemaal OK bevonden.
Hij is gewoon een beetje apart denk ik dan maar :D

Shellebel93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:36

Wij hebben ook twee kittens, 1 is nu 10 weken en twee week bij ons en doet het super goed ! dronk niet meer bij zijn moeder of iets dus die mocht mee met ons. Die klimt ook overal in en op en alles, en dan doet hij 1 stap verkeerd en ligt dan weer op de grond. De ander is nu 9 weken en 1 week bij ons, die is nog wat voorzichtig. Wij hebben een stel kussens bij de gevaarlijke plekken liggen dat mocht hij vallen, dan valt hij zacht !
Voor de rest, ja je kan er niet zoveel aan doen eigenlijk..
sterkte er mee haha

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:42

Ik heb 2 kittens van ongeveer 7 weken in huis :) Gevalletje van op vakantie gaan en geen zin meer hebben in kittens ;)

Die vallen ook van de bank als ze slapen :') Mijn kitten van 6 maanden is nog nooit gevallen, maar die had ik pas met een week of 15.

Vorige week is hij vanuit mijn slaapkamer raam naar buiten gegaan :(:) Hij mag alleen met tuigje naar buiten en dat wou ik niet 's avonds. Is hij waarschijnlijk met 1 van ons meegelopen toen wij naar de wc gingen.

Hoor ik ineens iets keihard mauwen buiten :Y) Dus nu de ramen maar op een klein kiertje :(

edit: Slaapkamer is op eerste verdieping.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:56

speurneusc schreef:
Selka schreef:
Vind het nog steeds vreemd speurneusc. De mijne woog 2,5 kg. met 14 weken toen hij bij mij kwam wonen. Met zijn geboorte was hij al enorm.

tsja ik denk dat je heel weinig enorme kittens bij de dierenbescherming zal vinden, immers het is allemaal achtergelaten, verwilderd, ziek of bijna ziek, genetisch miss inteelt en met een hele slechte start in het leven.

Daar heb jij helemaal gelijk in. Omdat mijn kat bij een fokker vandaan komt heb ik hier niet bij stil gestaan :)