Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
switt schreef:anitaolja schreef:Wie weet uit de auto gezet....omdat ze niet echt verwilderd is!!
Katjes op die leeftijd zijn nog heel nieuwsgierig. Dat ze niet bang is zegt dus niets over het `verwilderd` zijn.
http://www.kittenleeftijd.nl is een leuke site met veel informatie over kittens. Misschien kun je aan de hand van de informatie hier ongeveer bepalen hoe oud ze moet zijn (kleur ogen, gebit, gewicht, etc).
Haar oogjes zien er een beetje apart uit maar ik denk dat dat aan de foto ligt....
Veel succes met haar!
Was een behoorlijk gevecht. Dit heb ik elke dag herhaald. Het poesje heb ik helaas maar 1 x kunnen vangen en die vond het vreselijk, sindsdien nooit meer kunnen pakken. Kater was na een week al goed gewend aan mij en kwam gewoon uit zichzelf naar mij toe
Het is niet dat deze kittens nooit met mensen in aanraking zijn geweest, want wij liepen meerdere keren langs de hooiberg, maar ze vonden ons dus wel doodeng. Denk dus niet dat dit een verwilderde kitten is, puur omdat ze niet bang toont en zich liet vangen. Ik heb voor dat poesje echt de halve stal, hooiberg en machines afgerend in poging tot vangen
De rooie was minder snel
Heel normaal gewicht, zelfs niet richting groot... Zie mijn eerdere posts over de pleegkittens... Ik heb er heel wat gehad en nu dus eentje van 9 weken die meer dan een kilo weegt, ziet er ook niet monsterlijk groot uit voor de leeftijd haha! Hij is dikke vriendjes met mijn hondje 
Mooi dat je haar hebt meegenomen!
Zoe_97 schreef:mjn hondje is een dikke mini malteser. als vind ik dat hij qua groote tusssen mini en gewone maltsere inzit. Op deze foot was hij 8 weken en 700 gram, dat vertekend misschien iets minder :p
[ [url=m/v0KUb6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens de dierenarts was zijn gewicht net goed. hij eet hier ook goed en komt goed bij
Dagmar80 schreef:@Zoe_97: O ja, op die foto lijkt hij al minder groot haha! En je hondje is wel klein zo te zien. Ik heb zelf een Maltezer x Havanezer die vrij hoog op de poten is.
En nee, 800 gram met 9 weken is echt geen monsterHeel normaal gewicht, zelfs niet richting groot... Zie mijn eerdere posts over de pleegkittens... Ik heb er heel wat gehad en nu dus eentje van 9 weken die meer dan een kilo weegt, ziet er ook niet monsterlijk groot uit voor de leeftijd haha! Hij is dikke vriendjes met mijn hondje
@ ts: Succes met haar!Mooi dat je haar hebt meegenomen!
. Dan maar iets meer natvoer hier bijgeven :p
charissa134 schreef:net bij de winkel wat van die kittenmelk en nat en droog voer, van het nat voer heeft ze net een beetje gegeten het gaat niet echt van harte en het is vooral een beetje likken/happen. voor de melk trekt ze haar neus op, poepen/plassen heb ik ook nog niet gezien
ik ben zo ongelukkig met dit soort dingen, bang dat ik iets fout doe oid

nu nog een naam!