En ach, nichtjes en neven dat komt wel vaker voor, toch
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hihi
, heerlijke knuffels.

heb verder een antibioticum gekregen "flagyl suspensie, speciaal voor kittens, niet in het bijzonder voor giardia, maar in zijn algemeen. Hier hadden zijn ze vaker kittens van de diarree afgekregen, dus hopen dat dat nu ook werkt. Amable schreef:Zo, de milbamax zit er inheb verder een antibioticum gekregen "flagyl suspensie, speciaal voor kittens, niet in het bijzonder voor giardia, maar in zijn algemeen. Hier hadden zijn ze vaker kittens van de diarree afgekregen, dus hopen dat dat nu ook werkt.
ik moet zeggen, ze doet het eigenlijk best prima, heb nu wat verplichte knuffel momenten ingelast en stiekem vindt ze het best gezellig, maar ook nog spannend. Ik had eerder ergens gelezen dat je het kitten het tempo moest laten bepalen, dat had ik dus heel bewust gedaan maar merk nu met gewoon iets assertiever dat ze dat veel beter oppakt, dus blij
en het ventje is zojuist op schoot gekropen, het is zo'n lief ding 
is echt heel sneu, gaan volledig over de flos en kwijlen naderhand, voel me gewoon een dierenbeul zo
Mooi beestje is het ook! Dat wordt zo een lekkere kroelkat :p
.

Maar wel tof dat ze uit eigen beweging durft te komen, ze was wel veeeeeelste wakker voor knuffels, maar zo af en toe een aai vond ze best gezellig