Geweldige, speelse, eigenwijze, leuke, kindvriendelijke, koppige hond.
Mijn beste vriendin, maatje en zusje. Geweldige hond. Is erg eigenwijs en nieuwsgierig. Ik wil nooit meer een andere hond
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al sluit ik andere windhonden niet uit

Voor onbekenden een waakhond zonder vrees, zeer intimiderend.
SandraVerl schreef:Nynke1 schreef:Hier Rhodesian Ridgeback, nooit meer anders.
[ [url=m/StEuvU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/omWepn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, die heeft ook een leuk snoetje! Hoe oud is jou hond? Mijne oudste is 8, mijn jongste is 2. De oudste is heel open, wil ieders vriend zijn. De jongste is een heel aanhankelijke knuffelkont die bij vreemden eerst even de kat uit de boom kijkt.
. Die vind echt alles en iedereen leuk, leuker, leukst.
kimmie261 schreef:zal vast geen verrassing zijn, hahaha...
maar uhh de rottweiler natuurlijkmijn wens was ooit 6 rottweilers te hebben,zijn er nu maar 4,maar ik ben ook zwaar fan van mijn kruisingen,en daar zijn er dan ook 4 van te vinden hier..
maar rotties,jaa daar kan je me wel voor wakker maken

Larissajulia schreef:Voor mij toch echt de Oudduitse herder! Prachtige honden! Heb zelf ook een dekreu, Abe fan Anne's HiemHij heeft een super karakter!
[ [url=m/owSQJX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij staat hier scheef, zijn rug is als hij recht staat gewoon recht
[ [url=m/pyyjof.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook vind ik bordercollies erg leuk!

Cinnepin schreef:kimmie261 schreef:zal vast geen verrassing zijn, hahaha...
maar uhh de rottweiler natuurlijkmijn wens was ooit 6 rottweilers te hebben,zijn er nu maar 4,maar ik ben ook zwaar fan van mijn kruisingen,en daar zijn er dan ook 4 van te vinden hier..
maar rotties,jaa daar kan je me wel voor wakker maken
allemaal in huis?
,waar anders??? Duhelo schreef:Ik ben mijn hart verloren aan onze tsjech. Toen ze een jaar was zei ik, nooit meer
De puppytijd was een hel!
Maar we houden er een geweldige hond aan over. Het enige dat ik zou willen veranderen eraan is het feit dat ze door haar te grote jaaginstinct niet kan loslopen ...
[ [url=m/f0c5mt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRpJ9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stiekem ben ik ook nog gek van de cavalier king charles spaniel. Die hondjes hebben zo een grote will to please. Zelfs mij oma'tje die nog bij mijn moeder woont doet nu nog haar uiterste best als ik een oefening vraag, ook al kan ze die fysiek amper nog