Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

magda_90 schreef:De Hyper Squawker Ball: Duurzaam speelgoed gemaakt van TPR (rubber) en praktisch onverwoestbaar nylon.
Daarbinnen in zit een squawker (pieper) verwerkt die onweerstaanbaar is voor honden.
[ [url=m/oeS90V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SMA94D.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 keer mee gooien en meneer heeft het met zijn sterke kaken weer kapot gemaakt.![]()
Het gaat om een 1 jarige Duitse Staande langhaar reu. Een geweldige leerzame, enthousiaste, baldadige duvel uit een doosje. Vol met energie en zo'n fijne werkhond. Met helaas een veel te harde en enthousiaste beet wat al voor een hoge speelgoedrekening heeft gezorgd.
Toen ik van de week weer speelgoed kon weggooien (van dat hard rubberen spul) besloot ik online eens verder te sneupen en kwam ik op de lijn van de Hyper Squawker uit. Zou volgens de website ideaal zijn voor dit soort honden.Helaas wil het in elkaar zetten niet zo lekker meer, het dopje valt er steeds van af.
Maar nu is het genoeg. Moet ik deze hond nu daadwerkelijk een baksteen geven?Want ook hard rubberen speelgoed laat het na een week of 10 afweten, als het al niet eerder is . Laatst zo'n mooie vijfhoek in 12 stukjes terug gevonden.
Wie o wie heeft de tip voor hufterproof speelgoed of om hem respect bij te brengen? Hij wil zo graag kauwen (krijgt ook al veel grote kauwbotten) en speelgoed "dood" maken, dus ik zoek echt iets wat bestand is tegen extreem natuurgeweld?
Kan ik hem niet als proefdier opgeven ergens? Hondenspeelgoed testen?
Ayasha schreef:Dat monster hier is er zo gek van dat als mijn man een auto binnen krijgt om opnieuw op te bouwen, ze onder de auto kruipt en ze er zelf van af haalt.![]()
-die dingen worden altijd wel vervangen dus kan op zich geen kwaad maar we stonden wel vreemd te kijken toen bleek dat die trut blijkbaar wist waar die dingen zaten...-
En dat niet doorhebben en dan denken dat je weg kan rijden... 
De andere was niet zo gek op autobanden gelukkig. Hij viste de autobanden zelf van het erf (die lagen eerder op de kuilhoop). 

) was namelijk ook heel erg leuk, waardoor het echte slopen wat uitbleef. Ze hadden allebei zo'n bal. De ene een oranje en de ander een Glow in the Dark bal
liekensancho schreef:Idd heb je van die gekke tennisballen die met 2 helften aaneen gelijmd zijn maar de tennisballen met gas gevuld, dus de professionelere zijn wel degelijk.
De zwarte kon heeft het misschien een week uitgehouden, maar ik dacht veel korter. Dat bot korter, andere speeltjes was 1 of 2 keer spelen. De safestick heb ik 2 keer meegenomen met wandelen... Tennisballen geef ik niet, die gaan te snel stuk en zijn niet goed voor de tanden. Soms koop ik een aantal flostouwen, dan hebben ze eventjes plezier in het slopen. Verder krijgt de ene lege kartonnen dozen, de ander krijgt de ballen die voor de training te slecht worden en dan heeft ze een paar minuten plezier in het uit elkaar trekken.
Kwestie van klem leggen en dan bijten. 
dat doet ze overigens prima, maar dat is minder leuk spelen dan wanneer je het mag molestreren
liekensancho schreef:Waarom worden de honden dan niet gecorrigeerd? een grote bullepees geven of zo'n te vullen kong als afleiding eens maar Als ik zie dat de jonge hond hier gaat slopen dan corrigeer ik dat met mijn stem want als ze eens geen autobanden maar een zadel of kinderfiets etc leuk gaan vinden... Sorry maar ik vind dit te ver gaan in dingen toelaten maar ja zo denkt dus niet iedereen.
liekensancho schreef:Waarom worden de honden dan niet gecorrigeerd? een grote bullepees geven of zo'n te vullen kong als afleiding eens maar Als ik zie dat de jonge hond hier gaat slopen dan corrigeer ik dat met mijn stem want als ze eens geen autobanden maar een zadel of kinderfiets etc leuk gaan vinden... Sorry maar ik vind dit te ver gaan in dingen toelaten maar ja zo denkt dus niet iedereen.

tinkermiep schreef:

mariska_YeDo schreef:wij hebben dé onverwoestbare, hufterproof bal!! Hier lopen 2 duitse herders die werkelijk alles kapot maakten, je gaf ze een speeltje, draaide je om, weg speeltje.. Nu hebben we een bepaalde bal voor ze bij agradi weg, maar je hebt ze ook bij meerdere winkels geloof ik. Die bal is werkelijk niét kapot te krijgen!! We hadden er eerst 1 grote, maar we hebben er nu laatst nog een bij gekocht die een paar cm kleiner was voor ons teefje. Echt die ballen zijn geweldig, zou het je echt aanraden om te proberen!
dit is de onverwoestbare wonderbal! :
http://www.agradi.nl/starmark-voerbal-t ... um-7cm.htm

magda_90 schreef:mariska_YeDo schreef:wij hebben dé onverwoestbare, hufterproof bal!! Hier lopen 2 duitse herders die werkelijk alles kapot maakten, je gaf ze een speeltje, draaide je om, weg speeltje.. Nu hebben we een bepaalde bal voor ze bij agradi weg, maar je hebt ze ook bij meerdere winkels geloof ik. Die bal is werkelijk niét kapot te krijgen!! We hadden er eerst 1 grote, maar we hebben er nu laatst nog een bij gekocht die een paar cm kleiner was voor ons teefje. Echt die ballen zijn geweldig, zou het je echt aanraden om te proberen!
dit is de onverwoestbare wonderbal! :
http://www.agradi.nl/starmark-voerbal-t ... um-7cm.htm
Die mag ie binnenkort gaan uitproberen inderdaad!
Animal, die foto's, wat erg.![]()