Is het een potje dat de dierenarts zelf heeft gevuld, dus niet het originele flesje met een etiket met de merknaam en concentratie? Dan kan ik er niets over zeggen, want er zijn verschillende concentraties voor honden en katten (officieel is het geen medicijn voor konijnen). Als het goed blijft gaan kan je op deze dosis blijven, en anders moet je eerst bij de dierenarts checken welke concentratie je hebt meegekregen.
Dat zou ik ook doen. Als het goed is gaat het vanaf nu steeds beter.
Eske_B
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-15 17:58
De dwangvoeding lijkt goed aan te slaan. Iedere keer rond de 35ml naar binnen werken, 4-5x per dag.
Ze heeft ook alweer een beetje zelf gegeten (zonnebloempitjes, stukje appel, paar steeltjes peterselie, krant), hopelijk gaat ze ook snel aan het hooi
Eske_B
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-15 21:22
Kyra zat weer te grommen naar Billy. We hebben hem even in de buitenren gezet, hopelijk kan hij dan wat energie kwijt. Kyra gromt ook naar mij en gaat al in elkaar gedoken zitten als ze de handdoek zit. Het moet maar even, Billy lijkt ook gefrustreerd vanwege wat te weinig ruimte
Billy laat zich wel vaak op zijn zij rollen, dus hij lijkt op z'n gemak.
Een castratie/sterilisatie is niet niks bij een voedster, ik neem aan dat de dierenarts de maximale dosering al heeft voorgeschreven, gezien pijn funest kan zijn.