Leffroi schreef:Leffroi schreef:Maar dat wordt er toch niet gevraagd? TS vroeg of het dierenmishandeling was.
Nee hoor, ts vraagt of er mensen zijn die ervaring hebben met dit soort nare gebeurtenissen

En dit is nu eenmaal een discussieforum.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en deze kat werd door de nieuwe kater constant op zijn dak gezeten in huis, hij durfde zelfs het huis niet meer in. De kat wordt nu met een soort rustgevende druppeltjes behandelt van de dierenarts dacht ik en de rode kat is gecastreerd, daarmee komt het haar nu gelukkig ook weer terug ( dat duurt enorm lang, ook bij onze kat toen).xLeonietje schreef:Snap ik zelf wel, ik zou het ook niet super vinden zo'n kat die de hele tijd binnen wipt. Maar om haar in de tuin te houden is gewoon niet te doen. Ze is echt altijd al een buitenkat geweest en onze tuin is echt 4,5m x 2m dus dat vind ik ook sneu voor haar.
De vrouw heeft er trouwens echt geen problemen mee hoor!Ze vind het juist wel gezellig zegt ze zelf en Nouki is ook helemaal vriendjes met haar geworden. Daarbij is die kat ook heel blij met het gezelschap, ze zijn echt niet te scheiden!