Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovecappie schreef:Sorry, ik was heel druk met diplomauitreiking etc!
Gelukkig goed nieuws! De blaasontsteking is volgens het urine onderzoek weg, zondag kwam er nog wel wat bloed uit maar niet meer zo extreem als eerst, en nu heeft ze al 2 dagen niks meer geplast!
Nog heel even in de gaten houden, want er kwam wel lichtjes uit dat ze een heel klein beetje tegen diabetes aan zat. Maar dat streepje verkleurde zo weinig dat de DA zich daar nog geen zorgen over maakte. Behoorlijk opgelucht gelukkig
lovecappie schreef:Sorry, ik was heel druk met diplomauitreiking etc!
Gelukkig goed nieuws! De blaasontsteking is volgens het urine onderzoek weg, zondag kwam er nog wel wat bloed uit maar niet meer zo extreem als eerst, en nu heeft ze al 2 dagen niks meer geplast!
Nog heel even in de gaten houden, want er kwam wel lichtjes uit dat ze een heel klein beetje tegen diabetes aan zat. Maar dat streepje verkleurde zo weinig dat de DA zich daar nog geen zorgen over maakte. Behoorlijk opgelucht gelukkig
Sjolvir schreef:lovecappie schreef:Sorry, ik was heel druk met diplomauitreiking etc!
Heb ik nog gemist (en ben te lui om het terug te lezen), is ze nog intacte teef?
Dan zou ik me om dat streepje toch wel zorgen maken.
Teven kunnen diabetes ontwikkelen, door elke keer loops te worden er tegen aan te zitten, tot ze een keer op een point of no return komen.
Te voorkomen door kastratie, als ze nog niet diabeet zijn.

)