Hier beukt ie ook nog wel eens flink tegenaan, maar dan gebeurt er niks
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 22-06-15 23:26
Hihi Do I need to say more? 1 minuut later stond de bak aan de andere kant van de keuken. Vanwege logeetjes eventjes de andere bak ergens anders in huis gezet..
Deze heb ik ook. Hier alleen een andere oorzaak van het waterballet. Kat vindt het leuk om met zijn voorpoten in het waterbakje te hengelen en bedenkt vervolgens "iew! Natte poot!" Schudt poot droog om daarna het toch wel erg leuk te vinden en het weer te doen. Af en toe wordt poot droog gelikt
soesita
Geplaatst: 23-06-15 07:44
Vanmorgen was het weer overstroming. Drinkbakje staat nu in de badkamer op de tegels, dan is het tenminste niet meer erg. Maar echt he, wat een zooitje maakt ze er van...
Mijn kat deed dit ook altijd, totdat ik een catit fonteintje had aangeschaft, daarbij blijft het water stromen en wordt het gefilterd, hierdoor heeft ze geen behoefte meer om het water zelf te laten bewegen! Ik heb een tijdje gehad dat het snoer kapot was en toen had ik een gewone drinkbak er neer gezet, maar ook daarmee begon ze weer te knoeien. Een nieuwe fontein gekocht en probleem weer opgelost. Bij zooplus zijn ze geloof ik 20 euro, scheelt heel wat geknoei en daarbij heeft mijn kat altijd redelijk vers water.