Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Respectloos tegenover de vermoorde hond en diens baasjes...

Eigen toevoeging : maar niet bij/door deze eigenaar. En dan maakt dat niks uit. Eigenaar is ongeschikt, hond is de dupe, het zou meneer Gaus sieren als hij daar eens eerlijk voor uit zou komen.Citaat:Er was niets mis met ze en ze waren prima opvoedbaar
easygoing schreef:Maar wat hun honden overkomen is is minstens net zo vreselijk. De honden zijn ten onrechte en illegaal afgemaakt. Vervolgens is er geweigerd om de lichaampjes terug te geven aan de baasjes.
Ik snap hun wel en zie er dan ook geen kwaad of respectloos gedrag in.
easygoing schreef:Wat de labrador en zijn baasje overkomen is is natuurlijk vreselijk en dat vinden dat baasjes van deze honden ook.
Maar wat hun honden overkomen is is minstens net zo vreselijk. De honden zijn ten onrechte en illegaal afgemaakt. Vervolgens is er geweigerd om de lichaampjes terug te geven aan de baasjes.
easygoing schreef:Maar wat hun honden overkomen is is minstens net zo vreselijk. De honden zijn ten onrechte en illegaal afgemaakt. Vervolgens is er geweigerd om de lichaampjes terug te geven aan de baasjes.
easygoing schreef:Wat de labrador en zijn baasje overkomen is is natuurlijk vreselijk en dat vinden dat baasjes van deze honden ook.
Maar wat hun honden overkomen is is minstens net zo vreselijk. De honden zijn ten onrechte en illegaal afgemaakt. Vervolgens is er geweigerd om de lichaampjes terug te geven aan de baasjes.
higgins schreef:easygoing schreef:Wat de labrador en zijn baasje overkomen is is natuurlijk vreselijk en dat vinden dat baasjes van deze honden ook.
De andere honden zullen herplaatst worden denk ik? maar bij wie???
Er zijn maar weinig mensen die kapabel zijn om zulke honden te houden ( met zo'n geschiedenis ). En de vraag is wie wil dat überhaupt een hond met zo'n geschiedenis.....
Bijtincidenten is muilkorven en aanlijnplicht. Je niet eraan houden is een inbeslagname en/of hoge boetes.
En eigenlijk vind ik in sommige gevallen zelfs een verbod voor het houden van dieren.