Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dejong_wever schreef:Dit ligt ook aan je kooi inrichting natuurlijk. Wij hebben hier geen problemen mee, ondanks dat de kooi geheel van (vuren)hout is.
toevallig werkt de helft van mijn familie bij een metaal fabriek. Die hebben de volliere buiten ook gemaakt. Maar die is zegmaar niet goed afgewerkt kwa scheefheid. Dus dan koop ik liever een kooi.Cayenne schreef:Mooi! Komen ze ook weleens los?
Zand zou ik niet aanraden. Dat is heel fijn spul waardoor bij het fladderen het alle kanten op kan waaien en snel in hun neus en longetjes komt.
xBerber schreef:Discussie of ze wel of niet in een kooi horen ga ik ook niet aan, het is zinloos.
Hout ben ik geen voorstander van, deels omdat het makkelijk weg te knagen is, met parasieten etc en SS hebben een hond en kat dus dat lijkt me niet fijn.
Laten maken kan heel goedkoop hoortoevallig werkt de helft van mijn familie bij een metaal fabriek. Die hebben de volliere buiten ook gemaakt. Maar die is zegmaar niet goed afgewerkt kwa scheefheid. Dus dan koop ik liever een kooi.
Marktplaats doe ik niet, ik wil graag dat hij helemaal nieuw is
Ferplast vind ik geen fijn merk dus dat valt ook al af.
Tot nu toe gaat mijn voorkeur nog uit naar de Montana Vila casa 60, wel boven mijn budget maar dat is dan maar een dagje langer werken.

)
Vooral nu ze broeds zijn zie ik er geregeld maar 3 of 4. Echt heerlijk die ruimte. Alleen het binnenverblijf is al gigantisch.

xBerber schreef:Discussie of ze wel of niet in een kooi horen ga ik ook niet aan, het is zinloos.
Hout ben ik geen voorstander van, deels omdat het makkelijk weg te knagen is, met parasieten etc en SS hebben een hond en kat dus dat lijkt me niet fijn.
Laten maken kan heel goedkoop hoortoevallig werkt de helft van mijn familie bij een metaal fabriek. Die hebben de volliere buiten ook gemaakt. Maar die is zegmaar niet goed afgewerkt kwa scheefheid. Dus dan koop ik liever een kooi.
Marktplaats doe ik niet, ik wil graag dat hij helemaal nieuw is
Ferplast vind ik geen fijn merk dus dat valt ook al af.
Tot nu toe gaat mijn voorkeur nog uit naar de Montana Vila casa 60, wel boven mijn budget maar dat is dan maar een dagje langer werken.
LesleyxLinn schreef:
xBerber schreef:Nou de ene die nu binnen zit scharrelt niet alleen in de kooi op de bodem maar rent hier geregeld over de vloer, terwijl hij gewoon kan vliegen![]()
Maar ik zet liever geen bakjes op de bodem of laag want dan kan er poep etc in komen.
In ieder geval, ik heb de Montana villa casa 60 besteld en ik verwacht hem maandag, dus ben benieuwd

) en nog geen tien min later zat hij al op de bodem hoor 
dus waarschijnlijk gaan hij en toekomstig Muis het naar hun zin hebben.