pien2010 schreef:Even voor degenen die perse willen dat ik naar de dierenarts ga met hem; kom dan zelf maar hier om dat beest in een draagmandje te stoppen.
We gaan in ieder geval even bellen en kijken wat de da zegt. Hij krijgt nu metacam zodat hij er ten minste niet te veel last van heeft
Je hoeft niet zo heftig te reageren, is helemaal nergens voor nodig en het siert je ook niet echt. Het enige wat wij zeggen is dat wij ook niet kunnen zien wat er mis is met de kat en dat de kans toch wel aanwezig is dat het permanente schade kan opleveren als je niet gewoon met hem naar de DA gaat. Beestje loopt duidelijk met pijn als hij zelfs toont dat hij niet meer op zijn poot wilt staan, wat wil je dan doen? Je kan niet zelf aanmodderen met medicijnen met dit soort dieren.
) die van mij was een boerderij kat
Beestje heeft gewoon een dierenarts nodig. Gaat misschien even poedersuiker worden maar het kan niet anders. Die van ons houdt ook niet van z'n reismandje en moest vandaag zelfs in de bus in z'n mandje. Arme beestje heeft dat hele ding onder lopen zeiken (blaasgruis dus moeilijke controle over z'n urine en dus ook nog eens stress) maar hij ligt nu weer super rustig naast me te slapen en hij gaf net alweer kopjes. Katten snappen het ook wel als je ze helpt, zijn slimmere beestjes dan we denken