Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WinSel schreef:Weet je al waar je je hamster in wil doen ?
SindyKaya schreef:Ik, als 15 jarige zou dat niet pijnlijk vinden. Het is inderdaad voor je dier dus dat is alles behalve pijnlijk, toch?

was heel interessant. Ik zeg maar wat he, misschien vind je die docu wel terug.
WildWings schreef:Daarom zeg ik het er maar bij. Een standaard bezoekje zal je niet zo veel kosten, maar als ze echt ziek zijn, dan kan de behandeling best (relatief) duur worden als je het niet verwacht. Dus stel dat je nu al weet dat zoiets niet haalbaar is financieel, dan zou ik zelf liever geen diertje nemen... en als je het wel de moeite waard vind, kun je er in elk geval alvast rekening mee houdenKleine knagers kunnen ook gewoon pijnstilling, ontstekingsremmers, antibiotica, en andere medicijnen krijgen. Ze kunnen zonder extreem groot risico onder narcose voor operaties, ze kunnen op de rontgenfoto, ze kunnen in zuurstofkooitjes bij de dierenarts indien nodig, etc, etc.
en een loopradje, ze zijn er echt gek op! Robin_S schreef:Volgens mij is de ene persoon hier fanatieker in dan de andere.
ik heb al aardig wat hamsters gehad en ben nog nooit naar de DA geweest met zo'n diertje, weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat zou doen...? Meestal lost de natuur het allemaal zelf op en liggen ze op een goede dag gewoon dood in hun hokje.
xDenies schreef:Honderden euro's .. vind ik nogal ver gezocht. Kan best zo zijn, maar zeker met een kleine knager ben ik geen dierenarts loper. Gros van de dierenarts heeft de ballen verstand van die kleintjes en geven veel te hoge dosis aan medicatie. Vaak doet het meer kwaad dan goed.
Dierenarts? Nee hoor, mij niet gezien.
Zelfs m'n hond hebben ze er zieker mee gemaakt dan dat ze was ...