Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jans schreef:Wij hebben voertorens staan, zijn ze lang zoet mee én heel voldaan mentaal gezien.
http://m.zooplus.nl/shop/katten/speelgo ... bak/239103
Onze boskat trok hem wel eens omver in enthousiasme, daarom zit er nu wat cement in de poot.
BlueMilk schreef:Flying frenzy kattenhengel ! Dit is echt het beste kattenspeeltje dat ik in tijden ben tegen gekomen. Onze katten zijn er gek van. De standaard veren die aan de hengel hangen maken een geluid wanneer je er mee rond zwaait. Elke kat is er gek op !

SAKKIA schreef:BlueMilk schreef:Flying frenzy kattenhengel ! Dit is echt het beste kattenspeeltje dat ik in tijden ben tegen gekomen. Onze katten zijn er gek van. De standaard veren die aan de hengel hangen maken een geluid wanneer je er mee rond zwaait. Elke kat is er gek op !
ja en dan heb je er altijd van die gekken bij die het touw tussen de hengel en het speeltje opvreten en dan ben je 800 euro verder.
Bij mij komen ze er niet meer in

mijn kat springt soms wel een kast van 1.50 om erop te zitten, dus misschien kun je daar af en toe een paar brokjes neerleggen, of een (leeg) blikje tonijn even op een plek zetten waar ze niet vaak komen...