Poes is aan het bevallen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 07:52

Dat is lief van jullie :) plaats straks wel een foto van mams en der kittens :j

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 07:52

Ze zijn zo schattig <3

Labiesch

Re: Poes is aan het bevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 07:53

Ze zijn er allemaal en de 4e was de laatste :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 07:53

Maar hopen dat het idd goed afloopt!
Kenden jullie de poes al wel dan omdat je wel precies schijnt te weten hoe oud ze is?
Wellicht is ze misschien toch wat ouder?
Ben benieuwd naar de foto's!

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 07:57

Dierenarts had vastgesteld dat ze 8 maanden zou zijn..

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:08

Idd knap dat je weet dat ze morgen dan 9 maanden is. Maar goed nu kun je er niks meer aan doen maar in de toekomst wel dus na dit nestje meteen steriliseren

En voor nu vooral veel lezen over de ontwikkeling van kittens en wat daar allemaal voor nodig is. En voor over minimaal 9 weken goede baasjes zoeken

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:09

Yom, het liefst minimaal 12/13 weken, kittens hebben een vele langer periode bij de moeder nodig.

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 08:16

Dierenarts had vastgesteld dat ze ergens in de 8 maanden moest zijn, de kittens van onze buren waren toen 8 maanden geleden geboren, aangezien onze kat vreselijk veel op de moederpoes van de over buren lijkt vermoeden we dat ze 8 ze morgen dan 9 zou zijn. Maar ze maakt het heel goed :)

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 08:18

Ze blijven hier zeker 12 weken, liefst zelfs wat langer. Wil ze eerst hier lekker zien groeien :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:22

Wat goed dat je ze tot min 12 weken wil houden!
Is toch beter voor de kittens van wat ik er overal over lees!

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:25

awww <3

Foto foto foto!! O:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:26

Labiesch schreef:
Dierenarts had vastgesteld dat ze ergens in de 8 maanden moest zijn, de kittens van onze buren waren toen 8 maanden geleden geboren, aangezien onze kat vreselijk veel op de moederpoes van de over buren lijkt vermoeden we dat ze 8 ze morgen dan 9 zou zijn. Maar ze maakt het heel goed :)

Dat zou haast geen toeval kunnen zijn, zou je denken. ;) Het belangrijkste is dat het goed met haar en d'r kroost gaat. Houden jullie moederpoes uiteindelijk ook zelf of hebben jullie haar alleen opgevangen voor d'r nestje en dat ze daarna naar het asiel gaat?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:28

Amandavd schreef:
Yom, het liefst minimaal 12/13 weken, kittens hebben een vele langer periode bij de moeder nodig.

Dat weet ik, maar ik ben al heel blij als kittens uit dit soort nestjes 9 weken mogen blijven en niet 6 of 7

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 08:36

Moederpoes blijft hier, kleintjes word een goed huis voor gezocht. 2 zijn oranje <3

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:51

Gefeliciteerd TS.
Wij willen natuurlijk wel een foto zien. :D

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 08:58

Labiesch schreef:
Amandavd, Wij hebben haar ook maar zwanger van de straat geplukt. Alleen om haar te helpen.

Heel bijzonder dat je dan op de dag af de leeftijd weet.....

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 08:59

[IMG]http://i59.tinypic.com/286yra.jpg[/IMG

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:00

[ Afbeelding ]

nu is je foto wel zichtbaar :)
wat een schattige kittens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:01

Ts, ik weet dat jij er niks aan kan doen, maar wat onwijs sneu dat zo'n jonge poes al baby's heeft.

Verder vind ik ook dat je wat meer respect naar je medemens mag tonen i.p.v zeggen dat je geen gezeik wil over de leeftijd.
Het had je gesiert als je had gezegd; liever geen commentaar over de leeftijd, aangezien wij hier niet zelf voor gekozen hebben en het niet onze kat is.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:05

Ah, wat schattig!
Jammer dat sommige mensen al oordelen zonder verder informatie of zonder te lezen.
Ts legt op deze pagina uit waarom ze denkt te weten hoe oud de poes is.

Veel plezier met de kleine poesjes ts!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:05

Yom schreef:
Idd knap dat je weet dat ze morgen dan 9 maanden is. Maar goed nu kun je er niks meer aan doen maar in de toekomst wel dus na dit nestje meteen steriliseren

En voor nu vooral veel lezen over de ontwikkeling van kittens en wat daar allemaal voor nodig is. En voor over minimaal 9 weken goede baasjes zoeken

En als je het nog beter wilt doen laat je de kittens vroeg castreren. Kan geloof ik al met 6 weken.
Dit voorkomt nog meer zogenaamde oeps nesten.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:06

Jammer dat TS gewoon een topic opent om te vertellen dat haar poes aan het bevallen is en er meteen weer gezeurd moet worden. Als iedereen nou eens eerst zou navragen waarom de poes met 8/9 maanden al een nest krijgt en dán pas gaat oordelen wordt het een stuk gezelliger. ;)

Gefeliciteerd met je kittens TS. Fijn dat alles goed gaat met moederpoes en de kleintjes.

renskesanne

KoudbloedKim schreef:
Ts, ik weet dat jij er niks aan kan doen, maar wat onwijs sneu dat zo'n jonge poes al baby's heeft.

Verder vind ik ook dat je wat meer respect naar je medemens mag tonen i.p.v zeggen dat je geen gezeik wil over de leeftijd.
Het had je gesiert als je had gezegd; liever geen commentaar over de leeftijd, aangezien wij hier niet zelf voor gekozen hebben en het niet onze kat is.

misschien dan ook wel handig voor ts om als de kittens oud genoeg zijn de moeder te laten steriliseren dan weet je zeker dat het nooit meer gebeurd

Zoe_97

Cowgirl schreef:
Yom schreef:

En als je het nog beter wilt doen laat je de kittens vroeg castreren. Kan geloof ik al met 6 weken.
Dit voorkomt nog meer zogenaamde oeps nesten.

ik lees me op het moment enorm in over kittens, omdat ik binnenkort mijn eerste krijg en dierenartsen raden aan niet voor 6 maanden te castreren/steriliseren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 09:08

renskesanne schreef:
[naam] schreef:

misschien dan ook wel handig voor ts om als de kittens oud genoeg zijn de moeder te laten steriliseren dan weet je zeker dat het nooit meer gebeurd
En als je je verantwoording wil nemen, laat dan ook gelijk de katertjes castreren :j