plaats straks wel een foto van mams en der kittens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Labiesch schreef:Dierenarts had vastgesteld dat ze ergens in de 8 maanden moest zijn, de kittens van onze buren waren toen 8 maanden geleden geboren, aangezien onze kat vreselijk veel op de moederpoes van de over buren lijkt vermoeden we dat ze 8 ze morgen dan 9 zou zijn. Maar ze maakt het heel goed
Het belangrijkste is dat het goed met haar en d'r kroost gaat. Houden jullie moederpoes uiteindelijk ook zelf of hebben jullie haar alleen opgevangen voor d'r nestje en dat ze daarna naar het asiel gaat?

Yom schreef:Idd knap dat je weet dat ze morgen dan 9 maanden is. Maar goed nu kun je er niks meer aan doen maar in de toekomst wel dus na dit nestje meteen steriliseren
En voor nu vooral veel lezen over de ontwikkeling van kittens en wat daar allemaal voor nodig is. En voor over minimaal 9 weken goede baasjes zoeken

KoudbloedKim schreef:Ts, ik weet dat jij er niks aan kan doen, maar wat onwijs sneu dat zo'n jonge poes al baby's heeft.
Verder vind ik ook dat je wat meer respect naar je medemens mag tonen i.p.v zeggen dat je geen gezeik wil over de leeftijd.
Het had je gesiert als je had gezegd; liever geen commentaar over de leeftijd, aangezien wij hier niet zelf voor gekozen hebben en het niet onze kat is.
Cowgirl schreef:Yom schreef:Idd knap dat je weet dat ze morgen dan 9 maanden is. Maar goed nu kun je er niks meer aan doen maar in de toekomst wel dus na dit nestje meteen steriliseren
En voor nu vooral veel lezen over de ontwikkeling van kittens en wat daar allemaal voor nodig is. En voor over minimaal 9 weken goede baasjes zoeken
En als je het nog beter wilt doen laat je de kittens vroeg castreren. Kan geloof ik al met 6 weken.
Dit voorkomt nog meer zogenaamde oeps nesten.
renskesanne schreef:En als je je verantwoording wil nemen, laat dan ook gelijk de katertjes castreren[naam] schreef:Ts, ik weet dat jij er niks aan kan doen, maar wat onwijs sneu dat zo'n jonge poes al baby's heeft.
Verder vind ik ook dat je wat meer respect naar je medemens mag tonen i.p.v zeggen dat je geen gezeik wil over de leeftijd.
Het had je gesiert als je had gezegd; liever geen commentaar over de leeftijd, aangezien wij hier niet zelf voor gekozen hebben en het niet onze kat is.
misschien dan ook wel handig voor ts om als de kittens oud genoeg zijn de moeder te laten steriliseren dan weet je zeker dat het nooit meer gebeurd