Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flux schreef:Anyway. Hij gaat niet meer weg. Ik adopteer geen beesten om ze dan toch maar weg te doen. Wat voor draken het dan ook achteraf blijken te zijn![]()
.
Kuggur schreef:Ik ben het overigens niet met je eens, als je een dier overneemt (imo adopteer je kinderen), en er blijken achteraf grote gedrags- of andere problemen met het betreffende dier te zijn dan is het volledig acceptabel ze weer weg te doen.
.
KoudbloedKim schreef:Als ik nare dreigberichten zou krijgen van iemand, zou ik niet meer met hem te doen hebben.
Hij had ook gewoon netjes naar jullie toe kunnen komen.
Ik denk dat Fleece het geluid op zich wel dempt.
En verder... het is een kat, die kun je niet trainen.
Je onderbuurman mag blij zijn dat jullie niet net een baby hebben gekregen.
Kuggur schreef:Flux schreef:Anyway. Hij gaat niet meer weg. Ik adopteer geen beesten om ze dan toch maar weg te doen. Wat voor draken het dan ook achteraf blijken te zijn![]()
.
Mooi principe, maar als je geen oplossing vind (en ik begrijp dat je er aan werkt) dan kan het ermee eindigen dat die beslissing uit je handen wordt genomen.
Ik ben het overigens niet met je eens, als je een dier overneemt (imo adopteer je kinderen), en er blijken achteraf grote gedrags- of andere problemen met het betreffende dier te zijn dan is het volledig acceptabel ze weer weg te doen.
: