Dit moet je zien...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:30

Ahh wat een schatje!

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:36

Dit ratje is een schatje! <3 <3 <3

Als die bijtgrage oude troela van mijn dochter het loodje heeft gelegd gaan wij ook op zoek naar twee van die knuffeldiertjes. Ratjes zijn geweldig en knuffelratjes al helemaal. :D

Sanguine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 17:29

Smee__ schreef:
Dat is zooooo lief <3 Wil zo graag ratjes, maar heb ook al twee cavia's en ik ben ook maar een arme student :') Maar oooooit als ik groot ben komen er ratjes :j

Ratjes zijn in de aanschaf helemaal niet duur, maar wat er achter vandaan komt soms... pfoe. := Heb al honderden euro's aan dierenartsen besteed. En het eten is ook niet heel goedkoop, als je goed voer wilt. Ik ben aan eten sowieso 25-30 euro per maand kwijt. Bodembedekking is het duurste niet. Maar goed, er moet een kooi komen. Inrichting van de kooi is ook niet gratis helaas. En ik kan absoluut niet naaien dus ik maak vaak hangmatten van oude kleding. :')

Maar goed, wat je er voor terug krijgt is onvoorwaardelijke liefde. <3

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 17:35

Dit is té lief voor woorden <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:12

Sanguine schreef:
Smee__ schreef:
Dat is zooooo lief <3 Wil zo graag ratjes, maar heb ook al twee cavia's en ik ben ook maar een arme student :') Maar oooooit als ik groot ben komen er ratjes :j

Ratjes zijn in de aanschaf helemaal niet duur, maar wat er achter vandaan komt soms... pfoe. := Heb al honderden euro's aan dierenartsen besteed. En het eten is ook niet heel goedkoop, als je goed voer wilt. Ik ben aan eten sowieso 25-30 euro per maand kwijt. Bodembedekking is het duurste niet. Maar goed, er moet een kooi komen. Inrichting van de kooi is ook niet gratis helaas. En ik kan absoluut niet naaien dus ik maak vaak hangmatten van oude kleding. :')

Maar goed, wat je er voor terug krijgt is onvoorwaardelijke liefde. <3

Daarom, ik wil gewoon geld achter de hand houden voor het geval ze een dierenarts nodig hebben. En helemaal ratjes waar je toch wel van hoort dat ze gevoelig zijn voor tumoren etc.. Maar ooit komen ze er echt :D

Stef_Alinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:29

Dit zijn mijn mannen :D

Diablo was geboren als een beige husky maar is nu bijna helemaal creme/wit.
Afbeelding

Silver is het broertje van Diablo.
Afbeelding

Tye en Bailey zijn ook broertjes, Bailey is een dumbo oor en een rex vacht.
Bailey en tye zien er op de foto veel jonger en kleiner uit dan in het echt haha.
Afbeelding
Afbeelding

kimmie261

Re: Dit moet je zien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:23

oww wat een heerlijk filmpje.. :+:

ratjes zijn zó lief....vroeger had ik altijd ratjes,maar het verdriet als ze dood gingen was steeds zo groot dat ik ermee gestopt ben ze te houden...

maar als je dan weer zo'n filmpje ziet :+: :+:

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:25

Owwwww wat lief!!! Zou spontaan zelf een ratje willen nemen! <3