Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Dat is zooooo liefWil zo graag ratjes, maar heb ook al twee cavia's en ik ben ook maar een arme student
Maar oooooit als ik groot ben komen er ratjes
Heb al honderden euro's aan dierenartsen besteed. En het eten is ook niet heel goedkoop, als je goed voer wilt. Ik ben aan eten sowieso 25-30 euro per maand kwijt. Bodembedekking is het duurste niet. Maar goed, er moet een kooi komen. Inrichting van de kooi is ook niet gratis helaas. En ik kan absoluut niet naaien dus ik maak vaak hangmatten van oude kleding. 
Sanguine schreef:Smee__ schreef:Dat is zooooo liefWil zo graag ratjes, maar heb ook al twee cavia's en ik ben ook maar een arme student
Maar oooooit als ik groot ben komen er ratjes
Ratjes zijn in de aanschaf helemaal niet duur, maar wat er achter vandaan komt soms... pfoe.Heb al honderden euro's aan dierenartsen besteed. En het eten is ook niet heel goedkoop, als je goed voer wilt. Ik ben aan eten sowieso 25-30 euro per maand kwijt. Bodembedekking is het duurste niet. Maar goed, er moet een kooi komen. Inrichting van de kooi is ook niet gratis helaas. En ik kan absoluut niet naaien dus ik maak vaak hangmatten van oude kleding.
Maar goed, wat je er voor terug krijgt is onvoorwaardelijke liefde.