Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal een oproepje op FB plaatsen, marktplaats of het intratuin mailtje afwachten.. Xivura schreef:Ik ga geen 2 aparte kooien meer kopen .. Ik wil die hamsters mijn deur uit.Ik zal een oproepje op FB plaatsen, marktplaats of het intratuin mailtje afwachten..
Vriendin haar hamsters hebben elkaar zo de kop afgebeten (de ene de andere) omdat ze via een kiertje toch bij elkaar geraakt waren.RaafSmits schreef:Wie weet had de gever van dit "originele "cadeau de beestjes wel zélf ongewenst gekregen.........
Zielig hoor, ik zeg het niet gauw maar dit is iemand met erg weinig verstand.
Inderdaad, waarom jullie probleem er van maken???
Confronteer de gevers met deze diertjes en print voor mijn part deze de bokt reacties er bij uit......
Hun cadeau, hun probleem.
Al zou ik er inderdaad wél op staan dat er een goed gewenst onderdak voor deze twee gevonden gaat worden.
Dat is het minste dat je kan doen.
Shirley schreef:Xivura schreef:Ik ga geen 2 aparte kooien meer kopen .. Ik wil die hamsters mijn deur uit.Ik zal een oproepje op FB plaatsen, marktplaats of het intratuin mailtje afwachten..
Waar woon je?
Misschien Bokkers in de buurt met kooien?
Zelf heb er ik bijvoorbeeld verschillende staan, mag je er best eentje van hebben
Amaris schreef:Waar woon je ergens?
Als je er echt met spoed vanaf wilt... ik heb een slaapkamer over, daar kunnen ze staan tot ze worden opgehaald (ik zou ze nl meteen op marktplaats zetten)
Ik heb nog wel een (parkieten)kooi over, zodat ze apart kunnen zitten.
Verder vind ik een dier als cadeau een slecht idee. Nu zit je dus met dieren die je niet wil, maar je moet er wel voor zorgen. Ik zie dat je al maatregelen hebt genomen, ik hoop dat ze snel een fijn huisje vinden.
En anders is een knaagdieren opvang nog een optie. Nicolien schreef:Ik woon wel dichtbij, maar wij hebben op dit moment geen plek voor twee extra hamsters... Ik ga binnenkort wel samenwonen, maar dat duurt nog een paar maandjes en TS wil er nu vanaf (wat ik volledig begrijp). Ik hoop dat een andere bokker deze hamsters komt ophalen
Wil ze inderdaad direct kwijt.