Als je ouders zien dat je zelf ook bereid bent om verantwoording te dragen en moeite te doen, kijken ze er wellicht heel anders naar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:Jij kunt niet voor je konijn invullen dat hij hartstikke tevreden is.. Je zult het niet aan alle konijnen merken, maar dat wil niet zeggen dat ze niet eenzaam zijn.
Bij groentes moet je erop letten welke, niet alles is goed. En wat heeft een konijn aan een knuffel? Dat vervangt echt geen levend konijn![]()
Ik kan echt niet tegen die egoïstische instelling van één groepsdier nemen
juulke123 schreef:Tegen mij zeiden ze huist dat als je al een ouder konijn hebt, vooral geen ander konijn erbij moet duwen. Of het moet een mannetje en vrouwtje zijn. Want anders gaan ze met elkaar vechten over het baas zijn....
melody7 schreef:juulke123 schreef:Tegen mij zeiden ze huist dat als je al een ouder konijn hebt, vooral geen ander konijn erbij moet duwen. Of het moet een mannetje en vrouwtje zijn. Want anders gaan ze met elkaar vechten over het baas zijn....
Neehoor dat klopt niet, alleen moet je ze wel de tijd en ruimte geven om te koppelen op neutraal gebied![]()
Rammen gaat wel vaker fout, maar een gecastreerde ram - voedster of voedster-voedster gaat meestal wel goed.
Ts, en dan gewoon doen alsof het normaal is? Neehoor, als jij een topic plaatst met dat je één konijn hebt kun je dit verwachten.
indegoofy schreef:hebben ze ook tegen mij gezegt. En het is een mannetje dus als er een ander konijn bij komt moet hij gecastreert worden en de dierenarts zei dat ik wel risico zou nemen
XiiaaooNaa schreef:indegoofy schreef:hebben ze ook tegen mij gezegt. En het is een mannetje dus als er een ander konijn bij komt moet hij gecastreert worden en de dierenarts zei dat ik wel risico zou nemen
Er zijn genoeg konijnen opvangcentra met al gecastreerde beestjes, dus dat scheelt een operatie.
En met tijd en geduld kun je prima konijnen koppelen.
indegoofy schreef:Shirley schreef:Reageer ook eens op mij
o haha, is goed hoor! ik heb wel een baantje, maar ik krijg heel weinig in verband dat ik nog maar 13 ben.
dus ja... en mn ouder vinden dat we al genoeg huisdieren hebben.twee katten en een konijn

Cas123 schreef:Ze heeft al een baantje schrijft ze. Half Nederland heeft een konijn of cavia alleen. Maar ik merk dat er bij een konijn heftiger gereageert word dat bij een cavia. Ts ik zou nog eens met je ouders gaan praten.![]()
succes!
indegoofy schreef:melody7 schreef:[quote="juulke123"
Tegen mij zeiden ze huist dat als je al een ouder konijn hebt, vooral geen ander konijn erbij moet duwen. Of het moet een mannetje en vrouwtje zijn. Want anders gaan ze met elkaar vechten over het baas zijn....
Neehoor dat klopt niet, alleen moet je ze wel de tijd en ruimte geven om te koppelen op neutraal gebied![]()
Rammen gaat wel vaker fout, maar een gecastreerde ram - voedster of voedster-voedster gaat meestal wel goed.
Ts, en dan gewoon doen alsof het normaal is? Neehoor, als jij een topic plaatst met dat je één konijn hebt kun je dit verwachten.

Cas123 schreef:Ze heeft al een baantje schrijft ze. Half Nederland heeft een konijn of cavia alleen. Maar ik merk dat er bij een konijn heftiger gereageert word dat bij een cavia. Ts ik zou nog eens met je ouders gaan praten.![]()
succes!