Vivian__ schreef:Klinkt als een bedreiging.
Je realiseert je dat die katten bij Diablo beter niet kunnen komen omdat zij een paar grote honden heeft? Pfft, je kunt overal wel wat achter zoeken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) saskiakefie schreef:Een kat vindt het veel leuker om wat verder te komen dan een klein tuintje (wij hebben dan wel een grote tuin maar lang niet iedereen) Gewoon zielig om je kat alleen binnen of aan een lijntje te houden. Je moet er gewoon voor zorgen dat je konijnen niet gepakt kunnen worden, dus afschermen het gedeelte waar je konijnen lopen. Roofvogels kunnen er anders ook bij. En anders de kat wegjagen op een diervriendelijke manier zonder gif oid. Sommige katten die geven overlast, katers die de hele boel bij elkaar lopen te schreeuwen of katten die heel brutaal/agressief zijn, maar 9 van de 10 katten veroorzaakt geen echte problemen. En dat ze naar de konijnen kijken is natuurlijk gwn instinct.
Daar is het overigens ook een KAT voor. xChantal94 schreef:Knap dat mensen hier over elke kat kunnen oordelen dat het zielig is om ze binnen te houden.. Ik vind het pas zielig om een kat buiten te schoppen 'want binnen is sielug' om vervolgens helemaal in de stress te schieten en gaan zeuren dat ze naar binnen willen. Gelukkig zijn er dan ook nog mensen die naar hun dier en wensen als individu kijken en niet de kat in het algemeen bekijken. Anders had ik nu een ongelukkige kat gehad. Gesproken over elke kat over één kam scheren..
Maar daar gaat dit topic niet over. TS, ik had mijn konijnen in een ren welke aan alle zijde, ook boven dicht zat. (Stevig materiaal. Een net voldeed niet met katten die daar dChten op te kunnen gaan zitten). En onder toezicht mochten ze dan los (ook ivm katten eigenaren die hun verantwoordelijkehid niet namen).

saskiakefie schreef:Een kat vindt het veel leuker om wat verder te komen dan een klein tuintje (wij hebben dan wel een grote tuin maar lang niet iedereen) Gewoon zielig om je kat alleen binnen of aan een lijntje te houden. Je moet er gewoon voor zorgen dat je konijnen niet gepakt kunnen worden, dus afschermen het gedeelte waar je konijnen lopen. Roofvogels kunnen er anders ook bij. En anders de kat wegjagen op een diervriendelijke manier zonder gif oid. Sommige katten die geven overlast, katers die de hele boel bij elkaar lopen te schreeuwen of katten die heel brutaal/agressief zijn, maar 9 van de 10 katten veroorzaakt geen echte problemen. En dat ze naar de konijnen kijken is natuurlijk gwn instinct.
.
Want dit is niet helemaa waar het topic om draait. saskiakefie schreef:Ik zeg toch nergens ELKE kat? En ja als je kat wilt vind ik je hem naar buiten moet kunnen doen. Het gaat erom dat ie de keuze heeft natuurlijk....
Vivian__ schreef:Oftewel een kat opsluiten in de tuin?
Nee grapje dat is gemeen.
saskiakefie schreef:Een kat vindt het veel leuker om wat verder te komen dan een klein tuintje (wij hebben dan wel een grote tuin maar lang niet iedereen) Gewoon zielig om je kat alleen binnen of aan een lijntje te houden. Je moet er gewoon voor zorgen dat je konijnen niet gepakt kunnen worden, dus afschermen het gedeelte waar je konijnen lopen. Roofvogels kunnen er anders ook bij. En anders de kat wegjagen op een diervriendelijke manier zonder gif oid. Sommige katten die geven overlast, katers die de hele boel bij elkaar lopen te schreeuwen of katten die heel brutaal/agressief zijn, maar 9 van de 10 katten veroorzaakt geen echte problemen. En dat ze naar de konijnen kijken is natuurlijk gwn instinct.
Blue_Eyes schreef:Dus moet het konijn opgesloten worden, omdat het zielig is om de kat op te sluiten?
Blue_Eyes schreef:saskiakefie schreef:Een kat vindt het veel leuker om wat verder te komen dan een klein tuintje (wij hebben dan wel een grote tuin maar lang niet iedereen) Gewoon zielig om je kat alleen binnen of aan een lijntje te houden. Je moet er gewoon voor zorgen dat je konijnen niet gepakt kunnen worden, dus afschermen het gedeelte waar je konijnen lopen. Roofvogels kunnen er anders ook bij. En anders de kat wegjagen op een diervriendelijke manier zonder gif oid. Sommige katten die geven overlast, katers die de hele boel bij elkaar lopen te schreeuwen of katten die heel brutaal/agressief zijn, maar 9 van de 10 katten veroorzaakt geen echte problemen. En dat ze naar de konijnen kijken is natuurlijk gwn instinct.
Dus moet het konijn opgesloten worden, omdat het zielig is om de kat op te sluiten?