Grappige/vreemde dingen die jouw dieren doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:29

Leuk zulke topics :')
Onze kat;
- drinkt alleen uit de vissenkom of uit de wc :o
- speelt tikkertje met de honden. Na zorgvuldige voorbereiding en bedenken waar de tik moet komen geeft hij ze een klap op de rug (zonder klauw) en sprint er dan als een malloot vandoor :')
- volgt je overal en komt op de badrand zitten als ik in bad zit om naar mijn voeten te kijken, haha. Als ik op de wc zit springt hij op schoot.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:30

Als ik iemand tijdens het wandelen gedag zeg doet mijn Grote Zwitserse Sennenhond Thor dat ook, het geluid wat hij dan maakt lijkt op heuw.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:31

Jis_ schreef:
Als ik iemand tijdens het wandelen gedag zeg doet mijn Grote Zwitserse Sennenhond Thor dat ook, het geluid wat hij dan maakt lijkt op heuw.

Als beelddenker zie ik me dit zó voor me :')

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:34

Mijn hond heeft in de woonkamer en in mijn slaapkamer drinkbakken.
Als het waterbakje op mijn slaapkamer leeg is (of als hij hem net leeggedronken heeft) dan gooit hij het drinkbakje om, om te laten zien dat hij nog dorst heeft. :)*
Heel slim en handig van hem om dat zo te laten merken. Maar het rare is dat hij dat niet doet bij de drinkbak die in de woonkamer staat.

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:35

guusje_h schreef:
Doen jullie katten ook 'mehehehehehehehe' als ze een dikke vogel door het raam zien of is dat weer een apartheid van Clyde? :')

Dat doet die van mij ook!! Eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik echt dat ie een toeval kreeg. Maar het is dus gewoon kats voor 'hallo vogel' :')

purny

Re: Grappige/vreemde dingen die jouw dieren doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:40

Zo hadden wij vroeger een Noorse boskat. Beestje lag op de leuning te slapen. Viel er van af en liep vervolgens naar onze hond toe om haar een tik te verkopen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:43

Babbelientje schreef:
guusje_h schreef:
Doen jullie katten ook 'mehehehehehehehe' als ze een dikke vogel door het raam zien of is dat weer een apartheid van Clyde? :')

Dat doet die van mij ook!! Eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik echt dat ie een toeval kreeg. Maar het is dus gewoon kats voor 'hallo vogel' :')

Ja herkenbaar, dat doet de poes hier ook. En als er een knappe kater langsloopt hoor ik het ook, dan is het 'mauwauwuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww'.

De andere kat spoort ook niet helemaal. Stopt z'n pootjes in de drinkbak, springt vervolgens op de leuning van de bank om daarna die pootjes even goed uit te schudden. Juist, op mij.
Oh en ik word altijd elke ochtend wakker doordat hij een paar likjes geeft over m'n gezicht. Dan doe ik m'n ogen open, zie ik een spinnend blij ei voor me.
<3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:43

purny schreef:
Zo hadden wij vroeger een Noorse boskat. Beestje lag op de leuning te slapen. Viel er van af en liep vervolgens naar onze hond toe om haar een tik te verkopen.

heerlijk :')

Ginger (ook een Noor) heeft een fetish voor neuzen likken. Mijn hoofd word letterlijk vastgepakt en helemaal afgelebberd :') heb het op film :))

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:45

Veel herkenbare tussen, maar ook veel minder herkenbare.

Als ik mijn hond commando's geef waar hij geen zin in heeft gaat hij liggen,zucht luid en zijn ogen rollen nog net niet naar boven, echt typisch voor hem.
Zo laatst werd ie een beetje te gefocussed op het kitten die een vriendin meebracht. Hij was net terug binnen na een half uurtje buiten. Ik: wil je terug naar buiten ? Hij: legt zich neer...ppppppppffffffffff. Heeft het kitten toen zeker een half uur genegeerd :))
En elke keer ik hem terugroep gaat hij toch nog heel rustig pootje heffen om dan heel traag en nonchalant terug te komen. Ik haat het als hij dit doet, maar na 7 jaar vind hij het nog steeds even belangrijk om zijn standpunt duidelijk te maken. Ik heb me er bij neergelegd dat dit zijn persoonlijkheid is. Maf dier is het wel. Hij lust geen emmentaalse kaas, maar wel comté kaas :? Tussen lever en frietjes gaat ie steevast voor de frietjes :+

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:45

Mijn kat speelt met dode muizen die ze heeft gevangen. Ik zat een keer buiten op het terras en mijn kat zat in de tuin, maar door de rand van het terras kon ik haar niet zien want de tuin is lager. Vliegt er ineens uit het niets een dooie muis door de lucht :+ Ik kwam niet meer bij _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:46

lifaya schreef:
purny schreef:

heerlijk :')

Ginger (ook een Noor) heeft een fetish voor neuzen likken. Mijn hoofd word letterlijk vastgepakt en helemaal afgelebberd :') heb het op film :))

Nou, stuur! :')

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:47

Mijn kat Flurry springt graag op mijn schouders als ik in de badkamer sta of op mijn rug als ik iets aan het opruimen ben om zich daar dan ook uitgestrekt te laten liggen.... :roll:

Het meheheheheh doen mijn katten alle 3 als ze een vogel zien, super grappig geluid! _O-

Flurry duwt zo haar poot in je gezicht als ze geen zin heeft in kussies van het vrouwtje..je wordt kordaat en ferm weggedrukt :o

Poekie steelt eten bij de buren als ze niet kijken, hele stukken vlees jat ze...en die vinden dat nog grappig ook! :9 :roll:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:47

Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 16-05-15 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:48

Felicity2511 schreef:
Mijn hond heeft in de woonkamer en in mijn slaapkamer drinkbakken.
Als het waterbakje op mijn slaapkamer leeg is (of als hij hem net leeggedronken heeft) dan gooit hij het drinkbakje om, om te laten zien dat hij nog dorst heeft. :)*
Heel slim en handig van hem om dat zo te laten merken. Maar het rare is dat hij dat niet doet bij de drinkbak die in de woonkamer staat.

Mijn merrie doet dit ook. Ze gooit hem zelf voor je neus de stal door. Gezien baasje ?? }>
Laatst bijgewerkt door betadine op 16-05-15 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:49

lifaya schreef:
Staat op mijn facebook! Geen idee hoe ik die hier moet plaatsen :')

Doe maar een linkje! :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:50

heb edit gedaan :P heb het filmpje op Ginger haar pagina gedeeld!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:51

lifaya ik zit even op je topics te neuzen hoor... Ik lach me helemaal scheel om de 6e foto in het bovenste topic in je onderschrift :') _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:53

guusje_h schreef:
lifaya ik zit even op je topics te neuzen hoor... Ik lach me helemaal scheel om de 6e foto in het bovenste topic in je onderschrift :') _O-

Haha vind dat ook echt een heerlijke foto :') ze heeft daar echt een BIG smile :))

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:53

Een van mijn honden is een ontzettende lebber kont. Erg graag in je nek of onder je oren :+ soms aan je broek en zelfs aan de stoel waar je op zit.

Andere hond rolt heerlijk in het zand in het duin.. Of het mos en zit hij helemaal onder :')

Poeslief gaat vaak op schoot zitten bij het bureau of lekker heen en weer lopen omdat ze aandacht wilt :') (ligt ook wel eens op bed) ook likt ze aan plastic tasjes en tikt ze haar brokjes uit het bakje en eet ze dan pas op. Drinkt ook uit de kraan en praat wel eens.

Paardlief geeft graag kusjes op je wang of frummelt aan je haar <3

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:56

Prachtige gewoontes, vooral die van de katten :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:58

Oja, Kedi heeft ook de gewoonte om mij terug te aaien als we liggen te knuffelen op bed. Dan streelt ze met haar pootje over m'n wangen, haha. :)) Doen nog meer katten dat?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:59

Ik stond een keer op stal mijn protocol van de afgelopen wedstrijd terug te lezen terwijl ik tegen de stal van mijn paard aan leunde. Paard draait zich om, snuffelt aan het blaadje, scheurt er zo een stuk af en begint het op te eten :) Was het blijkbaar niet eens met de jury :+ Heb het stuk papier wel nog uit dr mond kunnen trekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:59

Misschien is het heel normaal hoor maar als mijn hond slaapt en blijkbaar droomt dan begint hij soms te blaffen of heel hard te kwispelen, zo schattig. :')

evelien_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:02

ik heb een paard gehad dat bang was voor appels.
toen ik op de veranda zat kwam hij er gezellig bij staan en dus wou ik hem een appel geven. maar toen begon hij te snuiven en deinde achteruit met grote ogen. wortels luste hij wel.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:36

Whaha, sommige dieren!

De katten van mijn moeder maken altijd ruzie met zijn drieen, ze kunnen niet met elkaar..
Maar bij mij liggen ze naast elkaar in bed..

Ook alle katten vinden het super om bij mij onderde deken te kruipen, met als resultaat dat ik nagels in mijn buik heb.

Of ik wordt morgens proestend wakker snakkend naar lucht, blijkt 1 van de katten boven ip mijn hoofd te slapen.. geen wonder dat ik haren in mijn mond en neus had, en geen lucht kon krijgen..

Ook heb ik een kip gehad, die erg grasg uitbreekt en bij mij op mijn kzssen gaat slapen naast mijn hoofd!!
Kip had ik als kuiken, en daarom in huis genomen. Naja dan wordt het een zindelijke huiskip, ze was ook echt zindelijk :-)

Met de katten en honden kunnen we urenlang praten, die praten leuk mee.

We hebben een oude macho kat gehad, die andere honden aanvloog om onze hond te beschermen.
Als mensen voorbij komen: ` ah wat leuk dat jullue kat meeloop!` en twee seconden later `ah!!! Haal die rot kat bij me vandaan!!!`
Haha!!

Ahja had ik al gezegd dat ik een huiskip gehad heb?
Ze zat erg grasg op mijn schouders, loopt me buiten acheterna, maakt niet uit of we naar het dorp liepen.

De buren hadden een varken gehad, wanneer ze weer ontsnapte was ze naar de supermarkt gegaan en kreeg daar een bakhe kattenvlees Xd
En nee dat is geen grap!, ze was een sclachtvarken, maar ze is oud geworden bij de buren en nooit naar de schlacht gegaan.

De koeien lopen je achterna wanneer ze wat brokjes willen.. of ga gillend ze roepen dan komen ze allemaal aanfestormd...

Wanneer mijn vader sliep springt 1 van de katten graag op zijn buik, zpdat hij zich ten dode schrikt...

Met de paarden precies zo, ze lopen als lammetjes achter me aan..

En het leukste bewaar ik voor het laatst,
Onze oude maschokater heeft onze hond altijd een tik uitgedeeld.
Kort voor zijn overlijden is hij bovenop de hobd gaan liggen, de hond sliep zo verder.
Ik geloof dat onze mascho zeggen wou: ik hou toch wel erg veel van jou!' Onze oude kater had ook echt matscho al nasm gehad.
Foto moet ik nog ergens hebben, moet maar zoeken.