We like stippen!!
doen jullie ook aan hondensport?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We like stippen!!

Fosco schreef:Wat een coole halsband heeft hij op de eerste foto haha en wat lekker dat hij zo mee naar stal kan!! En ga alsjeblieft door met spammenWe like stippen!!
![]()
doen jullie ook aan hondensport?
AnjaKos schreef:\Is wel een oud topic maar de moeite waard om even bovenaan te zetten..
Gaan de dalmatiër eigenaren naar de D.I.N. Fonds wandeling in Bilthoven a.s. Zondag??
Zie activiteiten: http://www.din-fonds.nl
Ik ga alleen met Satan (reu, 6,5 jaar), Kensi (teefje, 9 maanden) moet naar school met mijn man
In April ben ik in Hilversum naar zo'n wandeling geweest, toen waren er 70 Dalmaatjes
AnjaKos schreef:Vera12_10 schreef:Wat leuk dat ik de naam Kensi hoor, volgens mij is dat het zusje van mijn reu Boaz en is Kensi ook juist het zusje wat zo veel op hem leek!
[ [url=m/wQs44V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boaz ook een kind van Dalmacademy's Collectors Item x Commander O'Reilly of Royal Spots??
AnjaKos schreef:Vera12_10 schreef:Dat is hij ja!
Stamboeknaam: Dalmacademy's Hurricane
Dan is hij inderdaad de volle broer van Dalmacademy's Harvesting (Kensi)![]()
![]()
Leuk!!
En klein wereldje inderdaad hihi! 

Vera12_10 schreef:Dat is dus ook een beetje het vervelende. Over het algemeen loopt hij vrij rustig mee, al dan niet met uitschieters, maar als hij een andere hond ziet, wil hij daar het liefst op af en gaat hij ook met regelmaat in de riem hangen. Dan is 35 kilo toch best wat.
Met uitlaten zelf loopt hij graag voorop en wanneer je dus met een kortere lijn loopt, blijft hij trekken.
Ik weet dus nog niet zo goed wat ik het beste kan doen, stemcommando's werken gewoon maar voor erg korte duur of soms zelfs helemaal niet. En dit is niet alleen met het wandelen, maar ook in huis. Selectief gehoor noemen ze dat ook wel
Jackieboy schreef:Hallo iedereen!
Na heel lang al een dalmatiër willen hebben kom ik nu in de positie dat ik daadwerkelijk een hond kan nemen! Heeft iemand hier ervaring met fokkers waar ik contact mee op zou kunnen nemen?
Groetjes
Hier vind je ook een fokkersoverzicht