veilig hond herplaatsen wegens problemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

beatje

Re: veilig hond herplaatsen wegens problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 07:14

Goh Kimmie ,was het echt maar zo simpel.Bepaalde mensen zijn zo hoe moet ik het noemen,ondoorzichtbaar daar trap je met beide ogen in.
Je ziet het toch in de paardenwereld ook nog steeds.En op bokt lees je het ook nog steeds.
Ik meen trouwens gelezen te hebben dat jij ook één van je pups hebt terug gekregen? En dan hebben ze hem nog terug gebracht.
Maar goed een hond verkeerd plaatsen kan natuurlijk ook een stichting gebeuren,alleen door het papierwerk en al de vragen en omdat ze de hond niet 123 mee krijgen is mijn ervaring dat de mensen die vandaag bedenken dat ze een hond willen,afhaken.Dat zijn ook vaak de mensen die een hond niet lang houden.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 07:50

joh beatje,ik heb nu zo'n 23 honden gehad waarvan er 16 herplaatsers waren...

je kan je hond nóg zooo ideaal plaatsen en ja dat was mijn pup ook,stinkend jaloers was ik op hoe zij woonde....en toch gaat het dan in een situatie mis en dan komt er inderdaad een hond terug of wordt herplaatst,dát ga je NOOIT van te voren kunnen voorzien of tegenhouden...!!!!!

óók stichting hondjes komen heus weleens terug of worden herplaatst/ingeslapen /naar asiel gebracht.....ondanks álle goede voorzorgmaatregelen die een stichting ook maar kan nemen...

beatje

Re: veilig hond herplaatsen wegens problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 07:55

Kimmie je hebt ze GEHAD, niet herplaatst hè.Ik heb ook aardig wat honden gehad en vaak ook herplaatsers.Maar het draait hier niet om jou en mij,ik denk niet dat wij voldoen aan het doorsnee type mens.Maar ik heb wel honden herplaatst in het Asiel waar ik werkte en hoe we ook keken en deden een deel kwam terug of bleek toch verkeerd geplaatst te zijn.en echt we deden ons best om ze allemaal goed te plaatsen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 08:21

ik heb van de 16 herplaatsers er zelf weer 3 herplaatst...shame on me....

je kan niet meer doen dan een goed baasje zoeken en of deze zich aanmeldt via MP of een andere site...je zal je hond hoe dan ook moeten adverteren,mensen komen nu eenmaal niet aan de deur om te vragen of je toevallig een hond te herplaatsen hebt,en wil je een groot publiek aanspreken en daarin dus meestal meer keuze hebben in gegadigden dan is MP nog steeds de site waar de meeste mensen kijken én zoeken...