vuurneon schreef:Oooo ze zijn voor de slacht?kijk, dat kan ik mij voorstellen. Als je weinig ruimte hebt, kun je ze ook opeten uiteraard.
Waar lees je dat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Oooo ze zijn voor de slacht?kijk, dat kan ik mij voorstellen. Als je weinig ruimte hebt, kun je ze ook opeten uiteraard.

saskiakefie schreef:vuurneon schreef:Oooo ze zijn voor de slacht?kijk, dat kan ik mij voorstellen. Als je weinig ruimte hebt, kun je ze ook opeten uiteraard.
Waar lees je dat?
Kim_Asterix schreef:Oh god ik hoop toch dat dit een grapje is TS?
Hebben de nijntjes een goede stamboom en zijn ze getest? Zo niet, direct uit elkaar halen en zsm de rammen laten castreren. Ze blijven nog een tijdje vruchtbaar na de castratie dus niet direct weer bij elkaar zetten.
Wat jij wilt is niet fokken maar vermeerderen. Dit wil zeggen dat jouw baby nijntjes allemaal eindigen als voer en in asielen. Dit is dus echt NIET goed en ontzettend egoïstisch van je als een nestje wil of zelfs meerdere.
Daarbij is een hok van 3x3 op zich genoeg voor 4 als ze er regelmatig even uit mogen. Voor meerdere konijntjes bij nestjes is dit echter veel te klein.
Ik snap echt niet hoe je zo met dieren om kunt gaan.
konijnen zijn erg goed in voortplanten, dat is hun specialiteit. Er is niet iets als maar 2 x per jaar een nestje nemen. Eigenlijk zou je het topic moeten lezen van die bokster die dacht dat haar rammen gecastreerd waren..... Die had in een maand tijd geloof ik 20+ konijnen zij het niet nu nog meer
demy1911 schreef:Ik zal ze morgen special voor jullie verkopen of weet ik veel wat. Als ik niet eens een normale reacties kan krijgen. Je weet niet hoe elk mens in elkaat zit dus kijk ook even eerst naar jezelf voordat je iets over een ander zegt!!
(Dit topic mag gesloten worden want hier heb ik niks aan)
demy1911 schreef:Ik zal ze morgen special voor jullie verkopen of weet ik veel wat. Als ik niet eens een normale reacties kan krijgen. Je weet niet hoe elk mens in elkaat zit dus kijk ook even eerst naar jezelf voordat je iets over een ander zegt!!
(Dit topic mag gesloten worden want hier heb ik niks aan)
bespreek het even met je ouders. Anders kan je nog overwegen 1 ram te castreren en 1 voedster en ram te verkopen of naar een opvang te brengen. Een ram en een voedster samen schijnt altijd het beste te gaan.