Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopen dat ze het netjes in de doos doet en dus niet op die vloer of de witte banken. 
xkimmx schreef:Ja maar ze zit in de kas, staan 2 grote dozen klaar met handdoeken en haar fleece mandje. Is er zo'n 23 graden en we zorgen dat ze niet meer naar buiten komt! De vloer is van de tuinkamer, is een soort kas met loungehoek en palmbomen, niet in huis.Hopen dat ze het netjes in de doos doet en dus niet op die vloer of de witte banken.
Maar..... Ze mogen wel graag in een doos zitten, dus wat dat betreft.
xkimmx schreef:Moederpoes is hartstikke lief hoor! Zal niet uur lang op je schoot liggen maar geeft je uitgebreid kopjes en houdt van aandacht. Kan wat bijten als je iets te wild doet, haar wil oppakken of te lang aait maar nooit hard en voor de rest echt een knuffelkont!
Ja weegschaaltje staat klaar. Ga ze meteen wegen en dan iedere dag bijhouden. Las dat ze per dag 10 gram moeten aankomen dus ga het bijhouden in een schema!

maralyn schreef:Hihi, ik gok voor de bananendoos...
Of geen van beide kan ook haha. Toen ik net kwam zat ze gewoon aan de bar, de zuipschuit! 
xkimmx schreef:Oh daar had ik geen rekening mee gehouden.. Is het beter om die doos weg te halen? De linker doos is wel wat klein..
Laureas schreef:Succes alvast, 2 weken geleden is hier een buurt kat komen bevallen in mijn stal. Nu zorg ik ook voor het beestje en haar vier kittens en ga ik zorgen dat ze goed terecht komen. Ik heb horen vertellen dat een poes van meerdere katers kan bevrucht worden en dus één nest kan bestaan van meerdere vaders. Het nestje dat hier is geboren is erg variërend, dus ik zou het wel eens kunnen geloven? Iemand die dit nog heeft gehoord?