Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Ik zou even rondkijken of er iemand loopt van wie t dier kan zijn en even aanspreken als die inderdaad gepoept heeft in de tuin maar verder ach
piezze schreef:Ik was me ook rotgeschrokken, vliegt me daar toch ineens een vreemde vlieg naar binnen. Niet even voorstellen ofzo. Nee gewoon gelijk aan tafel en mijn boterham oppeuzelen. Echt ongehoord. Wij met veel moeite die vlieg gevangen, blijkt dat de dierenambulance er niet eens voor komt. Bij de dierenarts langsgegaan om de chip uit te lezen, blijkt deze ook nog niet gechipt te zijn. Dus als iemand een vlieg mist weet je deze te vinden..
moest er toch even hard om lachen ! karuna schreef:Oeps foutje, de eigenaar zal het niet bewust hebben gedaan. En meestal is er geen gevaar of zo. En het is ons ook wel eens overkomen.![]()
ik wilde onze honden uitlaten op een losloop stuk bos. De auto ervoor netjes geparkeerd tegen de bosrand aan, die grenst aan een best chique villawijk. Het was mooi weer dus iedereen had kennelijk de deuren achter open staan.
Ik doe de achterportier open en wil zoals altijd de honden aanlijnen voor het eerste stukje. Dat deed ik daar altijd zodat ik zeker was dat ze niet terug de wijk ingingen. Onze oude russel valt min of meer uit de auto tussen mijn benen door. Scharrelt resoluut een tuin in door de struiken, loopt achterom en gaat daar de schuifpui door de woonkamer in.tsja dan voel je je nogal onnozel als eigenaar.
Gelukkig waren de mensen niet heel erg boos maar ik voelde me echt beroerd en beschaamd onder. Geen idee waarom ze opeens zo deed maar ja ze was sneller dan ik.
dees_daan schreef:Tigra_ schreef:Als je bang bent van honden dan denk je er niet zo simpel over van goh kan gebeuren. Daarnaast moeten mensen daar dus hun honden aangelijnd houden waardoor dit eigenlijk al helemaal niet zou moeten kunnen gebeuren.
Het kan bij het uit de auto halen altijd gebeuren dat hij net te snel is, of per ongeluk de lijn uit je handen trekt als je hem wel al vast hebt.
Dat laatste gebeurd hier ook wel eens als ik niet oplet, maar die van mij blijven dan gelukkig gewoon staan, dat doen ze alleen niet allemaal.
) Daar ben ik dus echt niet van gediend! Heb er dan ook gelijk mijn honden op afgestuurd, kat nooit meer terug gezien
Roosch schreef:Joh het zijn dieren, geen apparaten..