Loraine1985 schreef:
Hey.. Is dit een piebald? Of ziet ik het verkeerd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loraine1985 schreef:Oh wauw.. Ik wist niet wat het was... Dus googlede het woord even... En ja... Ik denk dat Pippa een piebald is... Verklaart ook meteen waarom ze blind is aan 1 oogje..

:

Ik heb helaas geen tijd er voor, maar ooit, ooit als ik meer tijd heb dan komt er een teckel
okdoei schreef:Dit zijn onze 3 vriendjes:
[ Afbeelding ]
Herman is inmiddels 10:
[ Afbeelding ]
Truusje 6 jaartjes oud, vond zoals je ziet het water ook erg leuk:
[ Afbeelding ]
En Hugo word dit jaar 3:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
okdoei schreef:meezwemmen ? Hoelang jan hij d ad n zwemmen ?@pancake: Eigenlijk is Hugo bij ons de enige echte water rat, het liefst wil hij dat we langs de beek wandelen, dan kan hij de hele weg mee zwemmen. Die andere 2 houden niet echt van water. Alleen als het heel warm is willen ze er wel eens in gaan om af te koelen. Of als er beestjes in het water zitten. die moeten natuurlijk gevangen worden
iets met liefde gaat door de maag sigrid1182 schreef:Teckels zijn leuk! Een vriend van mij fokt en showt succesvol met zn standaard teckels.
Hij heeft reuen en teven, en ze zijn super lief. Hij heeft wel eens pups ed te koop..hij is een aanrader!
Ik maak eigenlijk altijd zijn fotos, ga vrijdag weerfotos maken van puppys!
Teckelliefhebber, harrie de jong , yn t spier kennel.
Hij zit wel op fb.

en regelmatig loop ik met hem een show en daarnaast wandel ik heel veel met hem en ook met de teckelvereniging doen we leuke dingen.