Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ik woon niet bij mijn ouders. Ingewikkelde situatie. Ik kan simpelweg de gok niet nemen dat ze boos worden, aangezien er al heel veel wrijving is.

tessyke schreef:Niemand hier kan de ouders veroordelen op basis van de TS haar posts.
Het is bijna 12u op een vrijdag en ze wonen heel landelijk, iets doet mij vermoeden dat je daar niet zomaar een DA uit zijn bed haalt voor een zwerfkat (hoe cru het klinkt maar het gebeurt meer dan we willen).
Ik hoop dat cowgirl iets kan betekenen voor het arme beestje.

Maartje1990 schreef:Cowgirl: ik denk niet dat het iets toevoegd om hier om de minuut te lopen roepen dat je nog geen pb hebt. Ts is offline. Misschien toch wel bellen en misschien ook niet. Ts doet, mijn inziens, alles wat zij kan doen.
Jammer dat sommige bokkers zo vervelend reageren naar ts voor een beslissing die haar ouders maken.
amoj schreef:Ik val boeren niet aan; ben zelf ook boer en hou van dieren. Maar als onze katten wat mankeren gaan we geen dure operaties uitvoeren. Heeft hij pijn krijgt hij wel een spuitje. Maar verder doen we er "niets" aan.
Ik woon niet bij mijn ouders. Ingewikkelde situatie. Ik kan simpelweg de gok niet nemen dat ze boos worden, aangezien er al heel veel wrijving is. Het aanbod van de ambulance is lief en zou ik graag aan nemen, maar ik ga de gok niet nemen. Heb van de week al ruzie gehad en bijna uit huis gezet, dus dit kan ik er niet bij hebben. Nou zal ik wel egoïstisch en een beul zijn, maar goed. Weet wel dat ik zo iets niet meer op bokt boktplaats.
Kat loopt ondertussen voorzichtig en eet. Ik ga er vannacht uit om te kijken.
Kan ik novem spuiten voor pijnstilling?
romyloverrr schreef:Edit: Novem is eigenlijk alleen alleen voor rundvee en varkens.
Maar als het toch al echt erboven of eronder is zou ik het wel aandurven.
Dus ik zo gewoon even proberen zelf de situatie goed in te schatten.
Wij hebben ook middel voor schapen eens bij een konijn gebruikt, die heeft het toen nog gered.